Identificació

Assegurança

L'assegurança d'accidents s'inclou en la majoria de cursos de llarga durada en què així s'indica.

Cobertura:
- Àmbit mundial (exclosos els països que viuen en conflicte, segons marquen les condicions generals)
- Les 24 hores del dia (excloses les activitats professionals extra universitàries)
- Mort per accident: 9.015,00 €
- Invalidesa permanent per accident (Barem): 15.025,30 €
- Despeses sanitàries per accident en centres concertats (nacional): il·limitades
- Despeses sanitàries per accident fora de centres concertats (nacional): 905,00 €
- Despeses sanitàries per accident (fora del territori nacional): 1.200,00 €
- Assistència de personal docent a domicili (classes particulars), fins a tres mesos *: 1.805,00 €
- Reemborsament de l'import de la matrícula en cas que es perdi, per sinistre de més de tres mesos de durada, fins *: 1.805,00 €
- Mort d'un dels pares de l'assegurat en accident **: 3.005, 00 €
- Mort dels dos pares de l'assegurat en accident **: 6.010,00 €

* Les dues garanties són complementàries. Aquesta garantia entrarà en vigor a partir dels 20 dies de baixa.
** Inclou l'accident de circulació per atropellament com a vianant.

Si necessites el comunicat d'accidents personals fes un clic aquí

de cursos

Àmbits de coneixement