Idiomes

Cambridge English: Advanced (CAE) Exam Preparation (C1.2)

Cursos Cambridge
Codi: 17L002
Tipologia: Idiomes
Crèdits: 0 ECTS
Idioma: Anglès
Data d'inici: 04/10/2017
Data de finalització: 16/05/2018

Dimecres de 13 a 15h.

Lloc de realització: Parc Científic i Tecnològic de la UdG (Girona)

Per consultar les convocatòries d'exàmens de Cambridge a la UdG us podeu adreçar a http://www.fundacioudg.org/cambridge-english-exams.html

A qui s' adreça

Alumnes de la UdG i al públic en general.

Haver assolit durant els últims 6 mesos el nivell C1.1 d’anglès (cal acreditar el nivell amb el certificat corresponent a info.fundacioif@udg.edu). En cas de no complir aquests requisits, haureu de fer una prova de nivell.
Les proves de nivell es faran durant el mes de setembre. Per fer la prova de nivell poseu-vos en contacte amb nosaltres a cambridge@udg.edu i us donarem dia i hora.

Aquest curs és la continuació del CAE Exam Preparation (C1.1) i té com a finalitat millor totes les habilitats (Speaking, Reading, Writing, Grammar, Vocabulary …) per poder realitzar l’examen de Cambridge English a final de curs.