Idiomes

Data de finalització: 13/05/2019
56 hores

Dilluns de 13 a 15h.

Lloc de realització: Parc Científic i Tecnològic de la UdG (Girona)

Per consultar les convocatòries d'exàmens de Cambridge a la UdG us podeu adreçar a http://www.fundacioudg.org/cambridge-english-exams.html

Alumnes de la UdG i al públic en general.

Haver assolit durant els últims 3 mesos el nivell B1 d’anglès (cal acreditar el nivell amb el certificat corresponent a info.fundacioif@udg.edu). En el cas que tingueu el nivell des de fa més de 3 mesos o no ho podeu acreditar, haureu de fer una prova de nivell.
Les proves de nivell es faran durant el mes de setembre. Per fer la prova de nivell poseu-vos en contacte amb nosaltres a cambridge@udg.edu i us donarem dia i hora.

Aquest curs us servirà per millorar el vostre nivell d’anglès en totes les habilitats (Speaking, Reading, Writing, Grammar, Vocabulary...) i a més a més, s'explicarà el contingut i el format dels exàmens de Cambridge, amb informació detallada de totes les parts de l'examen.

• Centre preparador

Matrícula ordinària