Projectes, Metodologies Àgils i Planificació en el Desenvolupament de les Altes Capacitats

Altes Capacitats - FANJAC
Tipologia: Curs d'especialització
Idioma: Català/castellà.
Data d'inici: 16/07/2018
Data darrera sessió presencial: 20/07/2018
Data de finalització: 20/07/2018

de dilluns a divendres, de 9 a 14 h
20 de juliol de 2018: Treball sobre el Projecte

Lloc de realització: Escola Politècnica Superior - Campus de Montilivi

– Formació per poder incorporar estrategies educatives d'aprenentatge orientades a l'empreneduria per atendre a tots el alumnes i en especial als alumnes amb altes capacitats en un contexte d'escola inclusiva.
– Els coneixements adquirits en aquest curs podran ser aplicats dintre de la cinquena edició del projecte extracurricular organitzat per FANJAC en el que participan del ordre de 160 nois i noies amb altes capacitats amb nivell que van des de primer de primaria fins a batxillerat.

A docents en general, psicòlegs, pedagogs, alumnes de magisteri i psicologia i professionals de l’educació i la psicologia que vulguin ajudar els alumnes a aconseguir nivells avançats d'emprenedoria, desafiament i compromís amb els aprenentatges.

– Ser un professional o estudiant universitari de l'àmbit de l'educació i la psicologia interessats en les metodologies actives d'aprenentatge per a la seva aplicació en el dia a dia.

Ajudar els alumnes a aconseguir nivells avançats d'emprenedoria, desafiament i compromís amb els aprenentatges.

Oferir oportunitats educatives diferenciades i adaptades a les necessitats de l'alumnat d'alt potencial tant en l'aspecte instruccional com afectiu i socioemocional.

Fundació d'Ajuda a Nens i Joves amb Altes Capacitats

Curs d'estiu

Gospel X-perience

Edició: 12a Edició | Lloc: Casa de Cultura de Girona (Pl. Hospital, 6. Girona) | Idioma: Català i textos en anglès. |Data inici: 29/06/2018
Preu: 75 € (Veure descomptes)
Curs de postgrau

Musicoteràpia (I)

Edició: 2a Edició | Lloc: Aulari Comú - Campus Montilivi de la UdG | Idioma: català |Data inici: 10/11/2018
Curs de postgrau

Musicoteràpia (II)

Edició: 2a Edició | Lloc: Aulari Comú - Campus Montilivi de la UdG | Idioma: Català |Data inici: 16/03/2019
Etiquetes: Mestres

100 €
Persones que NO hagin realitzat el (Projecte Extracurricular 2018) i siguin acceptats per la FANJAC.
Veure descomptes