Claus i Habilitats per Tenir una Ment Guanyadora (Mindset)

Mindset
Tipologia: Curs d'especialització
Crèdits: 1 ECTS
Data d'inici:
Data de finalització:

ON LINE (L'estudiant pot iniciar el curs en qualsevol data fins al 15 de maig de 2018. Haurà de finalitzar  el curs en un màxim de 2 mesos a partir de la data en què se li lliurin les claus d'accés).

Lloc de realització: ON LINE

• No n’hi ha prou amb tenir un bon expedient acadèmic per trobar la feina que vols o per crear una empresa.
  • La mentalitat ho és tot en la prosperitat professional i en la construcció d’un negoci.
  • Hem de ser la millor versió de nosaltres mateixos per aconseguir l’èxit.

A qui s' adreça

–Si et sents encallat o frustrat a la feina o el teu negoci i no et sents del tot realitzat amb allò que fas.
–Si vols modificar aspectes de la teva carrera professional per equilibrar-la amb la teva vida personal.
–Si vols ser més productiu i organitzat.
–Si necessites una guia per saber com hi has d’arribar.

–Batxillerat.
–Cal que els assistents disposin d’ordinador i de connexió al Moddle.
–Coneixements d’usuari d’Internet.
–És necessari entendre el català.
–El curs admet persones sense titulació universitària

Com és el teu dia a dia ideal? I el real? En què es diferencien?
Potser passes massa hores treballant, però, finalment, no acaben sent productives? Tens temps de menjar de forma equilibrada i fer exercici? De passar temps amb la família i gaudir de les teves aficions?
Vols aconseguir una vida professional amb èxit i que sigui compatible amb la teva vida personal?

–Tant se val si tens una feina o ets emprenedor, o a què et dediquis, perquè tots podem adoptar hàbits nous que ens permetin aconseguir un èxit professional que vagi de la mà de la nostra vida personal.
–Aprèn a aconseguir els objectius que et proposis, a organitzar el temps de la manera més productiva, a trobar temps per cuidar-te i per fer tot allò que tens al cap.
–Descobreix que, per aconseguir la vida que vols, no fa falta patir ni treballar infinites hores i amb estrès.

Aquest curs d’especialització pretén ser una eina motivacional per fomentar habilitats i hàbits que permetin a qualsevol professional —emprenedor, comercial, empresari, venedor, polític, professor, etc.— aconseguir un èxit professional saludable, és a dir, compatible amb la seva vida personal.

Txell Costa Group