Gestió de les Inversions i Avaluació de l’Endeutament en l’Administració Local

Data darrera sessió presencial: 28/11/2018
Data de finalització: 28/11/2018

dimecres, de 9.30 a 14.30h

Lloc de realització: Parc Científic i Tecnològic de la UdG. Edifici Giroemprèn (Girona)

Al personal tècnic i de gestió de les diferents àrees dels ajuntaments, així com a gestors polítics municipals, a estudiants universitaris dels àmbits tecnològic, jurídic i econòmic, i, en general, a ciutadans interessats en conèixer com es gestionen les inversions i l'endeutament en un ajuntament.

Un dels apartats estratègicament més importants per a una administració local és la planificació de les seves inversions. A l'hora de plantejar-ne el finançament, una de les majors dificultats són les diferents alternatives d'endeutament. En aquest curs intentarem trobar-hi solucions.

Apropar als assistents una visió teòrica i pràctica de com gestionar les inversions d'una administració local i les diferents possibilitats de finançament. Per aconseguir-ho, analitzarem en primer lloc les estratègies d'inversió, utilitzant principalment el pla director d'equipaments i, en segon lloc, les possibilitats d'accedir a l'endeutament. També veurem com accedir a altres fonts de finançament. S'espera que l'estudiant, un cop acabat el curs, pugui fer una primera anàlisi de la gestió de les inversions i de les possibilitats d'endeutament.

Etiquetes: Finances