Anàlisi i Negociació Internacional Aplicada a la PIME

Data d'inici: 12/01/2018
Data de finalització: 24/03/2018
Data darrera sessió presencial: 24/03/2018

Sessions quinzenals. Divendres de 17.30 a 20.30 h i dissabte de 9.30 a 13.30 h.

Lloc de realització: Facultat de Ciències Econòmiques i Empresarials - Campus Montilivi (Girona)

– Coneixement i gestió dels riscs que l’economia globalitzada té per a les pimes.
– Capacitat d’analitzar mercats exteriors a partir de les aportacions de la macroeconomia.
– Adquirir capacitat de relació i negociació internacional.

A qui s' adreça

A executius i assessors de petites i mitjanes empreses, emprenedors, executius de banca d’empresa que volen ampliar els seus coneixements sobre les pimes, entitats sense ànim de lucre i professionals autònoms.

– Titulació universitària.
– Experiència laboral.
Es poden admetre persones sense titulació universitària, prèvia entrevista per avaluar la seva adequació al curs. Aquests estudiants obtindran un certificat d'assistència al curs.

Domini dels coneixements bàsics de finances internacionals que requereix la gestió de la pime quan persegueix adoptar un enfocament globalitzat. S'atorga gran importància a la gestió de les exportacions i a la relació amb socis reals o possibles d’altres cultures econòmiques i socials. La gestió internacional s’aborda des de la triple perspectiva de les finances corporatives, l’anàlisi macroeconòmica aplicada i les tècniques de negociació.

– Gestió financera i assessorament de petites i mitjanes empreses.
– Banca d'empresa.

• Econòmiques
    Facultat de Ciències Econòmiques i Empresarials de la UdG

Anàlisi de Projectes i Finançament