Anàlisi de Projectes i Finançament

Data d'inici: 20/10/2017
Data de finalització: 16/12/2017
Data darrera sessió presencial: 16/12/2017

Sessions quinzenals. Divendres de 17.30 a 20.30 h i dissabte de 9.30 a 13.30 h.

Lloc de realització: Facultat de Ciències Econòmiques i Empresarials - Campus Montilivi (Girona)

– Domini de les finances a llarg termini des de la perspectiva de les pimes.
– Revisió sistemàtica de les fonts de finançament disponibles per a les pimes.
– Estudi de les decisions d’inversió i finançament en el marc de l’emprenedoria.

A qui s' adreça

A executius i assessors de petites i mitjanes empreses, emprenedors, executius de banca d’empresa que volen ampliar els seus coneixements sobre les pimes, entitats sense ànim de lucre i professionals autònoms.

– Titulació universitària.
– Experiència laboral.
Es poden admetre persones sense titulació universitària, prèvia entrevista per avaluar la seva adequació al curs. Aquests estudiants obtindran un certificat d'assistència al curs.

Dominar l’anàlisi estratègica i la valoració de projectes d’inversió, juntament amb la cerca de les fonts de finançament més adequades per a dur-los a terme. Inclou una assignatura d’emprenedoria que aborda els aspectes més específics d’aquesta activitat.

– Gestió financera i assessorament de petites i mitjanes empreses.
– Banca d'empresa.

• Econòmiques
    Facultat de Ciències Econòmiques i Empresarials de la UdG

Diploma de postgrau