Gestió de Tresoreria i Risc Financer

Data d'inici: 06/04/2018
Data de finalització: 16/06/2018
Data darrera sessió presencial: 16/06/2018

Sessions quinzenals. Divendres de 17.30 a 20.30 h i dissabte de 9.30 a 13.30 h.

Lloc de realització: Facultat de Ciències Econòmiques i Empresarials - Campus Montilivi (Girona)

– Sistematització dels coneixements sobre gestió de tresoreria.
– Domini de l’aplicació de derivats (futurs, opcions, permutes financeres) a la cobertura del risc de l’empresa.
– Anàlisi global del risc de l’empresa amb les seves implicacions de curt i llarg termini.
– Adquirir capacitat de relació i negociació amb la banca.

A qui s' adreça

A executius i assessors de petites i mitjanes empreses, emprenedors, executius de banca d’empresa que volen ampliar els seus coneixements sobre les pimes, entitats sense ànim de lucre i professionals autònoms.

– Titulació universitària.
– Experiència laboral.
Es poden admetre persones sense titulació universitària, prèvia entrevista per avaluar la seva adequació al curs. Aquests estudiants obtindran un certificat d'assistència al curs.

Gestió diària de les finances de la petita i mitjana empresa. No obstant això, no tracta només la gestió de tresoreria, sinó que la complementa i amplia amb la gestió del risc, l’estudi de les relacions amb la banca i l’anàlisi de la informació continguda en els estats comptables. La gestió del risc, tot i que s’ocupa principalment de la cobertura del risc de tresoreria amb contractes de futurs i opcions, inclou també una panoràmica dels riscs de nivell qualitatiu que afecten les empreses, principalment el risc estratègic i el risc reputacional.

– Gestió financera i assessorament de petites i mitjanes empreses.
– Banca d'empresa.

• Econòmiques
    Facultat de Ciències Econòmiques i Empresarials de la UdG

Anàlisi i Negociació Internacional Aplicada a la PIME