Curs de postgrau

Data d'inici: 22/02/2019
Data darrera sessió presencial: 15/06/2019
Data de finalització: 15/06/2019

Divendres de 16 a 21 h i dissabte de 9 a 14 h (2 caps de setmana al mes, aproximadament). Consulteu calendari.

El 28 de setembre de 2018 es farà la sessió inaugural.

Lloc de realització: Parc Científic i Tecnològic de la UdG (Girona)
Places: 25 ( en funció de la demanda es reservaran 4 places per a alumnes que només vulguin fer la modalitat Curs de Postgrau )

-Adquirir coneixements avançats en Govern Obert.

-Millorar la formació contínua del personal de l’administració pública local.

-Adaptació als canvis que deriven de la nova legislació i que afecten l’Administració local.

-Facilitar eines per a la reflexió sobre el Govern Obert i la gestió en el marc de l’administració.

-Adquirir capacitats per afrontar la gestió del canvi a l’administració pública a la que es treballa.

A treballadors de les administracions locals de Catalunya. Tècnics, administratius, secretaris, interventors, càrrecs electes, càrrecs eventuals i personal que es trobi immers en el procés d’implantació de la e-administració als ens locals o bé vulgui saber en què consisteix i quins són els reptes i canvis que comporta. També titulats i professionals del sector privat que treballin o vulguin treballar conjuntament amb l’Administració pública en els àmbits objecte d’estudi del postgrau.

Aquest postgrau vol afavorir l’intercanvi de coneixement i experiències entre tots els perfils d’estudiant esmentats anteriorment.

– Titulació universitària en qualsevol estudi universitari que habiliti per treballar a l'administració pública.
– Experiència laboral en l'àmbit de l'administració pública, especialment en l'àmbit de l'administració electrònica.  En aquest supòsit no és necessària titulació universitària. Les persones que no tinguin titulació universitària obtindran un certificat d'assistència al curs.

Es planteja com un mòdul del Diploma de Postgrau en Administració Electrònica i Govern Obert al Món Local, que ofereix una visió del govern obert i de tots els àmbits que en formen part, tals com la transparència, la participació ciutadana, la col·laboració i el bon govern. En aquest curs s’introdueix una visió que inclou tant els aspectes vinculats a models de governança oberta des d’un àmbit teòric fins a solucions de caràcter pràctic, eines i propostes d’implementació.

Capacitar els treballadors del món local en l'àmbit del govern obert per millorar la qualitat de les administracions locals.

– Tècnic de govern obert i transparència.
– Responsable d’implantació de l’administració electrònica a les administracions.
– Responsable, a l’empresa privada, del desenvolupament i la implantació d’eines d’administració electrònica a l’Administració.
– Assessor de govern obert.

• Diputació de Girona

Entitats col·laboradores