Curs de postgrau

Data d'inici: 24/09/2018
Data darrera sessió presencial: 26/10/2018
Data de finalització: 26/10/2018

De dilluns a divendres de 17 a 21 h (excepte el 26 d'octubre, de 17 a 20 h)

Lloc de realització: Parc Científic i Tecnològic de la UdG. Edifici Giroemprèn (Girona)

– Quan un estudiant acaba el grau universitari i s'ha d'enfrontar al món laboral, sovint troba a faltar competències o habilitats personals, socials, de comunicació, de gestió d'emocions i de lideratge, que haurà d'aplicar a un entorn relativament nou com és l'entorn laboral en una organització o, probablement, una empresa. Els empresaris troben a faltar aquestes habilitats en els nous graduats. Per aquests dos motius, aquest curs formarà l'estudiant en tots aquests aspectes personals i de relació, i l’ensenyarà a millorar-los per tal d'augmentar la seva ocupabilitat.
– El curs donarà una titulació de curs de postgrau que els ocupadors valoren en el currículum dels candidats (per a tots aquells candidats que disposin de títol universitari de grau obtingut abans de setembre de 2019).
– El curs és totalment subvencionat per a menors de 30 anys inscrits al Sistema Nacional de Garantia Juvenil.

El curs és totalment gratuït per a persones menors de 30 anys inscrites al Sistema Nacional de Garantia Juvenil.

A graduats universitaris, o estudiants a punt de finalitzar els estudis, que vulguin millorar les seves habilitats personals, socials, de comunicació i lideratge per aconseguir integrar-se més ràpidament al món laboral i amb millors condicions.

– Tenen preferència els graduats universitaris menors de 30 anys i inscrits al Sistema Nacional de Garantia Juvenil.
– Altres perfils poden ser admesos sempre que hi hagi places disponibles.
– El curs no està subvencionat per a persones majors de 30 anys, o que a l'inici del curs no estiguin inscrites al Sistema de Garantia Juvenil.
Documentació addicional a presentar: expedient acadèmic personal i document que acrediti inscripció al Sistema de Garantia Juvenil

Aquest curs té per objectiu formar graduats universitaris en habilitats personals i socials per fer-los més fàcilment contractables, ensenyar-los com han de ser i actuar dins una empresa o organització. S’aconsegueix millorant el coneixement que tenen d’ells mateixos i de les relacions socials, ajudant-los a actuar amb més seguretat, amb domini de les emocions, amb motivació i aportant tècniques per mantenir relacions professionals constructives. També es treballaran habilitats específiques per a l’ocupabilitat (currículum, màrqueting personal...) i habilitats de comunicació i lideratge.

– Augmentar l’ocupabilitat dels participants.
– Millorar el coneixement i la gestió de les habilitats personals.
– Millorar el coneixement i la gestió de les relacions socials dins de les organitzacions.
– Millorar la capacitat de comunicació i gestió de les emocions.
– Millorar la capacitat de lideratge.
– Millorar les habilitats de màrqueting personal.

– Aquest curs millora l’ocupabilitat de les persones graduades universitàries i les fa més atractives per a les empreses i altres organitzacions que busquen perfils universitaris.
– Aquest curs acosta els graduats universitaris al món empresarial.

Càtedra Cambra Empresa Familiar
    Cambra de Comerç de Girona

Entitats col·laboradores

Unión Europea
  • Gobierno de España
    Gobierno de España. Ministerio de Empleo y Seguridad Social
    Garantía Juvenil
    CCámaras
    Cualificación y Empleo
  • AXXON

0 €
Titulats universitaris menors de 30 anys inscrits al Sistema Nacional de Garantia Juvenil).
Altres públics