Curs de postgrau

Data de finalització: 13/01/2018
Data darrera sessió presencial: 13/01/2018

Divendres de 17 a 21 h i dissabte de 9 a 14 h

Lloc de realització: Universitat de Girona (pendent de concretar)

• Demanda de professionals en constant augment
  • Única formació de postgrau o màster que abasta tantes matèries de Especialització en l'àmbit de les TIC aplicades a la salut.
  • Equip docent format per professionals amb una llarga trajectòria professional, especialitzats en cadascuna de les àrees.

A qui s' adreça

– A titulats en enginyeries (Informàtica, Biomèdica, Telecomunicacions, Industrial, Electrònica, etc.), que vulguin ampliar els seus coneixements i enfocar la seva trajectòria professional al sector salut.
– A persones que treballen en el sector públic (salut pública) o privat.

– Titulats universitaris en Enginyeria (Informàtica, Electrònica Industrial i Automàtica, Elèctrica,  Tecnologia Industrial), Biotecnologia, Bioenginyeria, Matemàtiques, Enginyeria Biomèdica.
– Altres titulacions universitàries amb experiència en el sector de la salut.

Convertir els estudiants en experts en els sistemes d’informació per a la salut. Per aconseguir això, es treballarà des de tres vessants principals: informàtica mèdica, organització sanitària i gestió.

1. Proveïdors de salut (hospitals, centres d'atenció primària, centres d'atenció a persones grans, centres de rehabilitació, organitzacions de salut mental).
2. Proveïdors de serveis sanitaris (consultories, empreses: farmacèutiques, biotecnològiques, de gestió sanitària…).
3. Empreses del sector informàtic.
4. Empreses d'assegurances de salut.
5. Departaments d'R+D a empreses de base tecnològica.
6. Nous models de negoci: creació d’una start-up.

Anàlisi Intel·ligent de Dades en Salut

Edició: 1a Edició | Lloc: Universitat de Girona (pendent de concretar) | Idioma: Català, Espanyol | Data inici: 16/02/2018

Aprenentatge Automàtic aplicat a Sistemes de la Informació en Salut

Edició: 1a Edició | Lloc: Universitat de Girona (pendent de concretar) | Idioma: Català, Espanyol | Data inici: 16/03/2018

Informàtica Mèdica

Edició: 1a Edició | Lloc: Universitat de Girona (per concretar) | Idioma: Català, Espanyol | Data inici: 20/10/2017
Etiquetes: TIC-SALUT
Si no et matricules, indica'ns el motiu!

Sessions informatives

22/09/2017 a les 18:00 h