Diploma d'Especialització
El Sector Immobiliari – AICAT

Curs homologat per la Generalitat de Catalunya per accedir al Registre d'Agents Immobiliaris de Catalunya

• Adquiriràs els coneixements i la capacitació professional per a desenvolupar les habilitats necessàries d’aprenentatge per estar al front d’una agència Immobiliària.
  • Et podràs inscriure en el Registre d’Agents Immobiliaris de Catalunya, AICAT.
  • Prendràs iniciativa pròpia per dirigir la teva empresa a partir d’una bona formació, obrint-te cap a nous camins professionals.
  • Format constantment, així tindràs més facilitat per afrontar les adversitats i els canvis.
  • Els professionals que dominen la gestió eficaç de la seva empresa tenen més capacitat d’assolir l’èxit.
  • La competitivitat i duresa de l’entorn laboral fan que hàgim de tenir coneixements clars de com gestionar recursos.
  • Un curs pensat i organitzat des del sector i per al sector.

Matrícula contínua

El Diploma està format per 9 assignatures que poden matricular-se de manera independent com a curs d’especialització.

Matrícula contínua. Qui vulgui realitzar la totalitat del programa, i obtenir el Diploma d’especialització de la UdG, es pot matricular al Diploma en qualsevol moment (matrícula contínua). En aquest cas, en funció de la data de matrícula, realitzarà una part de les assignatures durant el curs 2018-2019 i la resta al llarg del curs 2019-2020.

AICAT UdG

Opinions d'exestudiants

El curs que s'imparteix d'Agent Immobiliari al col·legi API de Girona és molt pràctic i complet pel que fa a continguts. A més, el professorat amb les seves ponències, aconsegueixen que tots els temaris siguin entenedors i de molt fàcil assimilació per part de l'alumnat.
Marius Puntonet Burch. Director Comercial. Immobiliària Nova CADIEISA (Figueres)
El programa inclou diversitat de temes fundamentals importants i materials. Bona organització i acollida amb ajuda i assessorament pràctic. Horari apte per a professionals actius molt intensiu.
M. Dolors Castelló i Alsina

• Col·legi API Girona
    Col·legi d'Agents de la Propietat Immobiliària de Girona

En la formació i el reciclatge s’hi troba el futur dels professionals