Diploma d'especialització

Vídeo per a Web i Xarxes Socials (Realització, Producció, Distribució i Promoció)

Tipologia: Diploma d'especialització
Idioma: Català o espanyol, en funció del docent
Data d'inici: 18/10/2018
Data darrera sessió presencial: 04/06/2019
Data de finalització: 04/06/2019

Dimarts i dijous de 18.30 a 21.30 h excepte en l'assignatura Rodatge PROJECTE que es faran 4 classes de 6 hores.

Lloc de realització: Escola Universitàris ERAM (St. Antoni, 1, Factoria Cultural Coma Cros, Salt)

No cal tenir experiència prèvia perquè tots els mòduls es comencen del nivell 0.

No cal titulació prèvia. És molt recomanable tenir un nivell d’us mitjà en suports informàtics.

En un context on les tecnologies de la informació i la comunicació són omnipresents, es fa necessària l’oferta d’una formació amb la qual els estudiants amb interessos molt diferents (en disciplines tecnològiques, científiques, socials o humanístiques) es preparin per presentar la informació pròpia dels diversos camps de coneixement de manera atractiva i entenedora als receptors, és a dir, tal com els ciutadans d’avui esperen rebre-la.

En aquest sentit, poder ajudar a conèixer i a dominar les característiques i les tècniques del llenguatge audiovisual i arribar a la seva concreció en l’elaboració de productes en diferents formats, justifica la necessitat d’oferir el diploma que aquí es presenta, el qual, de ben segur, respondrà a una demanda de la població que vol estar ben preparada per comunicar-se utilitzant els recursos que la tecnologia posa al seu abast.

Així mateix, es posarà a l’abast dels alumnes el coneixement dels canals de distribució i promoció on line per a productes i promocions audiovisuals.

– Identificar i analitzar les característiques dels principals elements del llenguatge audiovisual.
– Conèixer els processos de preproducció, producció i postproducció per a la total confecció de documents audiovisuals (web, vídeo, reportatge, publicitat, etc.).
– Capacitar els alumnes per a la comprensió de tot el procés audiovisual, des de la generació de continguts o la producció fins a aconseguir passar de la idea a les imatges que l’expliquen i la seva postproducció.
– Aprendre la realització audiovisual, conèixer com utilitzar la càmera de vídeo i com il·luminar.
– Ser capaços de manipular eficaçment el programari professional d’edició de vídeo.
– Ser capaços de distribuir i promocionar vídeo on line.

– Realitzador de vídeos per a web.
– Tècnic de mitjans audiovisuals per a web.
– Operador-ENG, ajudant o auxiliar de càmera.
– Muntador, ajudant o auxiliar de muntatge.
– Ajudant o auxiliar de producció.
– Realitzador audiovisual de petit/mitjà format.

Escola Universitària ERAM