Diploma de postgrau

Data d'inici: 20/10/2017
Data de finalització: 16/06/2018
Data darrera sessió presencial: 16/06/2018

Sessions quinzenals. Divendres de 17.30 a 20.30 h i dissabte de 9.30 a 13.30 h.

Lloc de realització: Facultat de Ciències Econòmiques i Empresarials de la UdG (Girona)

– Adquirir el domini de la gestió financera de l’empresa i aprofundir-hi.
– Especialització en petites i mitjanes empreses.
– Perspectiva internacional aplicada a les pimes.

A qui s' adreça

A executius i assessors de petites i mitjanes empreses, emprenedors, executius de banca d’empresa que volen ampliar els seus coneixements sobre les pimes, entitats sense ànim de lucre i professionals autònoms.

– Titulació universitària.
– Experiència laboral.
Es poden admetre persones sense titulació universitària, prèvia entrevista per avaluar la seva adequació al curs. Aquests estudiants obtindran un certificat d'assistència al curs.

Aquest diploma s'adreça principalment a executius de petites i mitjanes empreses i també a emprenedors que es vulguin iniciar en la gestió financera o millorar els seus coneixements en aquest camp. Presenta els coneixements de finances des del punt de vista de l’economia globalitzada, però centrant-se en la problemàtica de la pime des d’un enfocament tridimensional que correspon a cadascun dels tres blocs que integren el diploma: valoració de projectes, finances internacionals i finances operatives.

Capacitat d’analitzar els escenaris financers a què s’enfronten les petites i mitjanes empreses i prendre decisions sòlidament fonamentades en les finances corporatives i l’anàlisi de l’entorn, incloent-hi especialment els mercats financers.

– Gestió financera i assessorament de petites i mitjanes empreses.
– Banca d'empresa.

• Econòmiques
    Facultat de Ciències Econòmiques i Empresarials de la UdG

Gestió de Tresoreria i Risc Financer