Diploma de postgrau

Data d'inici: 29/09/2017
Data de finalització: 07/07/2018
Data darrera sessió presencial: 07/07/2017

Un cap de setmana al mes. Divendres, de 15 a 20 h i dissabte de 9 a 14 h i de 15 a 20 h

Lloc de realització: Facultat de Medicina (per concretar) i Parc Científic i Tecnològic de la UdG

La intel·ligència emocional és la base de la felicitat.?
Potenciaràs la teva intel·ligència emocional.
Disposaràs de les eines imprescindibles per acompanyar als altres en el desenvolupament de la seva intel·ligència emocional.

A qui s' adreça

– A professionals de l’àmbit de l’educació, la psicologia i la psicopedagogia.
– A professionals de l’àmbit social com treballadors socials i educadors socials.
– A professionals que desenvolupin una tasca relacionada amb les relacions humanes.

Titulació universitària.

Saber gestionar les emocions marca la gran diferència entre la salut i la malaltia, l’èxit i el fracàs, la felicitat i la infelicitat. Tot i que la ciència demostra constantment amb estudis la importància de la intel·ligència emocional (IE) en diferents àmbits de la vida, dediquem poc temps a desenvolupar-la i, per  tant, són poques les eines que disposem com a professionals per promoure-la. En aquest sentit, és indispensable una formació que ens permeti entrenar la nostra IE i aprendre eines per ajudar els altres a desenvolupar-la.

– Conèixer i comprendre els beneficis de la intel·ligència emocional sobre la salut, presa de decisions, aprenentatge i rendiment (acadèmic i laboral).
– Desenvolupar competències emocionals en els participants del postgrau.
– Formació especialitzada (teòrica, tècnica i pràctica) per acompanyar i potenciar la intel·ligència emocional de les persones en els diferents àmbits.
– Eines per dissenyar, posar en pràctica i avaluar programes d’educació emocional.

Formador en competències emocionals en els sectors educatiu, social, empresarial i sanitari.
– Acompanyar i facilitar processos d’autoconeixement i creixement  personal.
– Consultor educatiu:  assessorant sobre la implementació  i el seguiment de programes d’educació emocional en les etapes d’infantil, primària i secundaria.
– Consultor de recursos humans: assessorant sobre la implementació de programes d’entrenament de la intel·ligència emocional.

VIDA Escola d'Intel·ligència Emocional (VEIE)