Matrícula tancada

Diploma d'Especialització en
Resolució de Conflictes Públics i Mediació Comunitària

Curs pendent de la renovació d'homologació en l'àmbit de dret privat i en la part general per part del Centre de Mediació de Dret Privat de la Generalitat de Catalunya.

20ª Edició
Mediació Comunitària
Codi: 23S013
Tipologia: Diploma d'especialització (postgrau)
Idioma: Català i espanyol en funció del docent.
Data d'inici: 20/10/2023
Data darrera sessió presencial: 29/06/2024
Data de finalització: 18/10/2024
34 ECTS / 80 hores presencials
Horari:

Sessions on line: Cada quinze dies s'obren continguts nous al moodle del postgrau.
Sessions presencials (7 caps de setmana): divendres de 16.30 a 20.30 h i els dissabtes de 10 a 14 i de 16 a 18 h

20 i 21 d'octubre de 2023
12 i 13 de gener; 16 i 17 de febrer; 15 i 16 de març; 25, 26 i 27 d'abril; 24 i 25 de maig; 28 i 29 de juny de 2024.

Jornada dia Europeu de la Mediació: 20 de gener de 2024

Conferència de Cloenda i Acta d'entrega de diplomes 21 de gener de 2025

Visita al centre de mediació (5h) a concretar.

Data màxima de presentació del treball final: 18/10/2024
Possibilitat d’assistir a les sessions presencials per videoconferència: No
Gravació de classes: No
Lloc de realització: Sala Seminari, Edifici Giroemprèn, Parc de Recerca i Innovació de la Universitat de Girona.
Places: 16

A qui s'adreça

• A titulats universitaris de diferents camps interessats en el desenvolupament d’aquesta pràctica professional o d’aquest àmbit d’intervenció.
  • A persones amb titulació universitària que treballen o desenvolupen projectes o serveis en l’àmbit comunitari i públic: cos de l’Administració; tècnics d’institucions educatives, sanitàries, dels serveis socials i personals, universitàries, etc.; representants públics, dirigents, tècnics i voluntaris d’organitzacions del tercer sector; dirigents i treballadors del sector empresarial, i professionals dels mitjans de comunicació i de la informació.
  • A persones i professionals que poden justificar (mitjançant una carta de recomanació o un breu informe d’institucions públiques, entitats o empreses) els seus coneixements pràctics o experiència professional, associativa o fins tot voluntària, en la prevenció, gestió i resolució de conflictes i també en mediació.

Requisits d'admissió

• Titulats universitaris en qualsevol disciplina.
  • Persones i professionals que poden justificar (mitjançant una carta de recomanació o un breu informe d’institucions públiques, entitats o empreses) els seus coneixements pràctics o experiència professional, associativa o fins tot voluntària, en la prevenció, gestió i resolució de conflictes i també en mediació.
  • Es farà entrevista amb la direcció.

Nota: qui no disposi de títol universitari previ, tindrà dret a rebre, amb les mateixes condicions, un certificat d'assistència lliurat per la Fundació UdG: Innovació i Formació.

Objectius

• Assolir coneixements teòrics i pràctics que permetin la intervenció en els conflictes, el seu abordatge i la seva gestió.
  • Conèixer les causes i les conseqüències del conflicte en el sistema social, així com el paper de les institucions, organitzacions i organismes que hi operen.
  • Capacitar per a la intervenció professional en els conflictes comunitaris i de l’espai públic.
  • Tenir competències per detectar, gestionar i resoldre conflictes en l’espai comunitari, la xarxa de serveis públics, el treball en equip d’institucions i organitzacions i la coordinació de projectes i de bones pràctiques.
  • Disposar de pautes i criteris per a l’elaboració de projectes de mediació comunitària i de bones pràctiques per a la gestió del conflicte comunitari i públic i per a la seva avaluació.

Sortides professionals

• Expert i assessor en gestió i resolució de conflictes en general, especialment públics, ciutadans, comunitaris i de governança.
  • Expert i assessor en gestió i resolució de conflictes en els equips de treball de diferents institucions, organitzacions o projectes.
  • Analista i consultor en gestió i resolució de conflictes.
  • Dissenyador de sistemes i processos per a la gestió de conflictes.
  • Conciliador, mediador, negociador, constructor de processos de pau i de resolució de conflictes.
  • Formador en mediació, gestió i resolució de conflictes en general i en l’àmbit públic.

Informació relacionada

També et pot interessar

Diploma d'expert (postgrau)

Mediació Familiar Sistèmica i altres Tècniques d'Intervenció amb Famílies

Edició: 7a Edició | Lloc: Per videoconferència amb la plataforma ZOOM i Balneari Vichy Catalán (Caldes de Malavella). | Idioma: Català i espanyol en funció del docent. |Data d’inici: 20/10/2023
Preu: 1.925 € (Veure descomptes)
Matrícula tancada
Etiquetes: Mediació
Si no et matricules, indica'ns el motiu!

Preu:

Veure descomptes