Formació de Formadors

Data de finalització: 14/03/2018
Data darrera sessió presencial: 14/03/2018

Dimecres de 18 a 21 h.

Lloc de realització: Pendent de confirmar

1. Desenvolupar l'autoconfiança i les competències per treballar en els àmbits de l'aprenentatge, la formació o el desenvolupament de persones.

2. Conèixer, compartir i adoptar noves tècniques formatives que permetin desenvolupar una visió de l'aprenentatge (Learning by doing) en la qual s'aprèn a través de la participació.

A qui s' adreça

Treballadors/es de qualsevol àrea; persones que vulguin dedicar-se a la formació i el desenvolupament.

Interès per la formació.

La formació proporciona eines útils per augmentar la capacitat pedagògica de les persones que hagin de desenvolupar una formació o incentivar l’aprenentatge en qualsevol entorn: 'Formació en l'aula o formació en el lloc de treball’.

1. Dissenyar accions formatives amb una estructura coherent i atractiva.
2. Facilitar eines per assegurar l’augment de la interactivitat i la participació.
3. Facilitar estratègies per assegurar la transferència i l’assoliment dels continguts de les formacions.
4. Analitzar competències clau per ser un formador excel·lent.

Formador, professor, docent, tècnic de formació, tècnic de recursos humans i professionals de qualsevol àmbit que necessitin eines per planificar i impartir formació al seu equip de manera habitual.