Màster

Crèdits: 90 ECTS
Data d'inici: 14/10/2017
Data de finalització: 28/09/2019

Un dissabte de cada tres setmanes en horari de 9 a 14 h. La resta d’hores és a convenir amb cada estudiant i s’estableix al configurar el seu Pla de Treball personalitzat.

Lloc de realització: Fundació Carme Vidal Xifre de Neuropsicopedagogia (Girona)

Adquirir coneixements que especialitzen i professionalitzen en l'àmbit del diagnòstic i la intervenció neuropsicopedagògica, per tal d'esdevenir expert en el treball professional quant a avaluar i intervenir en dificultats d'aprenentatge, problemàtiques emocionals i actuació en famílies.

A qui s' adreça

A totes aquelles persones amb una formació bàsica en el camp de la salut, la psicologia, la pedagogia o l’educació en general que vulguin especialitzar-se en el diagnòstic i la intervenció neuropsicopedagògica. És especialment indicat per a professionals en actiu ja que podran aplicar els coneixements adquirits a la millora de la seva pràctica diària.

Titulació universitària en Psicopedagogia, Pedagogia, Psicologia, Medicina, Mestre, Educació Social o Infermeria.

Es tracta d’un màster professionalitzador que ofereix una formació en diagnòstic i intervenció neuropsicopedagògica especialitzada que no queda coberta amb altres estudis. Enguany seria la setzena promoció d’aquest títol que ha gaudit d’un nombre d’alumnes que ha superat sempre el mínim de places proposades. Un indicador de l’interès del Màster és que, en les darreres promocions, es compta amb estudiants de fora de les comarques gironines que en tenen coneixement i que no troben una titulació semblant al seu entorn habitual.

Per aquest motiu, s’han dut a terme set edicions del Màster a Barcelona, una a Santiago de Compostel·la, tres a Santander, una a Astúries i una a Saragossa. La plantilla de professionals docents del Màster coincideix amb els components de l’equip de recerca del grup Psicologia de la Salut, inscrits a la línia de recerca Processos Cognitius i Emocionals, Neurologia i Aprenentatge; es tracta d’un subequip que realitza la seva recerca en col·laboració amb la Fundació Carme Vidal Xifre de Neuropsicopedagogia, entitat que ha nascut gràcies a aquesta activitat investigadora i professional. Les infraestructures que cedeix aquesta entitat són idònies i imprescindibles per a la realització d’aquest màster que té un clar vessant professionalitzador.

No és cap novetat que el món educatiu necessita donar una resposta professional psicopedagògica adequada a necessitats individuals i col·lectives. La prova és que els professionals que han superat aquest màster han experimentat una millora considerable en la seva pràctica educativa i han constatat una major eficàcia en el seu treball diari. Es valora especialment l’aplicació dels coneixements adquirits a la pràctica educativa incloent els diferents àmbits d’actuació.

– Adquirir els coneixements necessaris per desenvolupar la capacitat professional en l’àmbit d’intervenció de l’especialitat.
– Arribar a dominar els coneixements bàsics en diagnòstic i intervenció segons el model humanista-estratègic.
– Adquirir la capacitat d’analitzar, diagnosticar, plantejar i portar a terme una intervenció cognitiva basada en la teoria PASS de la intel·ligència i la seva aplicació en el diagnòstic i la intervenció educativa.
– Portar a terme un diagnòstic i una intervenció basada en l’aplicació del model humanista-estratègic als processos emocionals subjacents en les problemàtiques pròpies del camp de la neuropsicopedagogia.
– Assolir els coneixements necessaris en l’àmbit de la investigació educativa referida al camp neuropsicopedagògic que el capacitin per portar a terme una recerca i una participació en un congrés especialitzat.
– Desenvolupar les habilitats que li permetin el treball interdisciplinari amb la integració de diferents branques científiques.
– Dominar els coneixements referents a l’organització dels serveis sanitaris i educatius en l’àmbit de les disfuncions en el desenvolupament cognitiu, comportamental i emocional.

Totes les referents a la pràctica professional i especialitzada de la psicopedagogia tant en l’àmbit formal com no formal, de la psicologia, de la pedagogia i de les ciències de la salut.

Institut de Recerca sobre Qualitat de Vida

Diploma de postgrau

Resolució de Conflictes Públics i Mediació Comunitària

Edició: 10a Edició | Lloc: Parc Científic i Tecnològic de la UdG (Girona) | Idioma: Català, Espanyol | Data inici: 20/10/2017
Preu: 1.695 € (veure descomptes)
Màster

Diagnòstic i Intervenció en Neuropsicopedagogia

Edició: 8a Edició | Lloc: Fundació Carme Vidal de Neuropsicopedagogia (Barcelona) | Idioma: Català | Data inici: 07/10/2017
Preu: 5.960 € (1r curs: 2.980 € + 2n curs: 2.980 €) (veure descomptes)
Diploma de postgrau

Ciències Socials Forenses i Peritatge Social en l'Àmbit Civil

Edició: 1a Edició | Lloc: Parc Científic i Tecnològic de la UdG | Idioma: Català | Data inici: 20/10/2017
Preu: 1.875 € (veure descomptes)
Etiquetes: educació social
Si no et matricules, indica'ns el motiu!

(1r curs: 2.980 € + 2n curs: 2.980 €)
Veure descomptes