Curs d'estiu

Data d'inici: 02/07/2018
Data darrera sessió presencial: 16/07/2018
25 hores

Dilluns, dimecres i divendres de 15.30 a 18.30 h. Dissabte 14 de juliol de 10 a 14 h (es farà una sortida al Parc del Migdia).
25 h presencials + treball (5 h de dedicació de l'alumne)

Lloc de realització: Facultat d'Educació i Psicologia (Campus Barri Vell)

Els estudiants de la Universitat de Girona podran reconèixer 1 ECTS (crèdit de reconeixement acadèmic) per la participació en cada edició dels Cursos d'Estiu de la Xarxa Vives d'universitats, amb independència dels cursos en què s'inscriguin. És a dir, només es podrà reconèixer 1 ECTS per CURS ACADÈMIC.

– A estudiants d’ensenyament superior universitari de la UdG i altres universitats, interessats en el desenvolupament i la gestió de les emocions.
– A professors, docents, formadors, orientadors, educadors, psicòlegs, pedagogs, psicopedagogs i altres professionals que acompanyen les persones en el seu desenvolupament.
– A totes les persones que volen desenvolupar-se tant personalment com professionalment, aprenent a gestionar les seves emocions des de l’atenció plena.

Estem immersos en una època i societat de canvi permanent. Ara més que mai necessitem donar resposta als nous reptes plantejats; en aquest entorn és important i necessari gestionar les nostres emocions. El mindfulness o atenció plena ha aparegut amb força com una eina valuosa per ajudar-nos en aquesta gestió diària de les nostres emocions. Provinent de la meditació budista, tècnica mil·lenària, ha estat integrada i adaptada a les necessitats actuals per la psicologia i les neurociències. Consisteix a experimentar de manera conscient el moment present, per aprendre a observar-se a un mateix, els altres i l’entorn des del no judici, focalitzant l’atenció en la respiració i comprensió de les emocions generades.

– Conèixer què és el mindfulness.
– Aprendre a observar i observar-se.
– Prendre consciència del propi cos.
– Prendre consciència dels pensaments automàtics.
– Identificar creences.
– Incorporar pautes de respiració conscient.
– Identificar les pròpies emocions.
– Aprendre i incorporar tècniques de meditació.

Metodologia AICLE (CLIL/EMILE)

Edició: 4a Edició | Lloc: Facultat de Dret de la UdG. Campus Montilivi. | Idioma: català |Data inici: 08/11/2018
Curs de postgrau

Musicoteràpia Intercultural