Seminari > Paisatges salvats - Paisatges per salvar

Data: del 17/10/2018 al 19/10/2018
Lloc: Sala de Graus de la Facultat de Lletres. Edifici Sant Domènec

Es tracta d'un seminari teòrico-pràctic organitzat pel Departament de Geografia, Departament de Ciències Ambientals, Unitat de Compromís Social de la Universitat de Girona i Associació Naturalistes de Girona. Col·laboren IAEDEN-Salvem l’Empordà, Salvem Castell, Salvem La Pineda d’en Gori, Salvem Vilanera, SOS Empordanet, Plataforma SOS Costa Brava.

Per a més informació: paisatgessalvatsudg@gmail.com

Veure programa

Trends in Teaching: seminar series (enrolment open)

Data: 17/11/2018
Hora: 10.00-13.30
Lloc: Parc Científic i Tecnològic de la UdG (Sala B, edifici Giroemprèn)

Dear teachers,

Our successful ‘Trends in Teaching’ seminar programme is back with its third year, offering you a new chance to participate in workshops for teachers by experts in education. As the academic year is just getting started, we hope that motivation is not in short supply, but we all know that, as the year progresses, enthusiasm can wane! To help you with that, Pere Cortiella and Juliet McArdle will be looking at motivation from different angles providing you with activities and ideas for both students and teachers.

More information

Congrés Internacional en Humanitats i Educació Superior

Data: del 19/11/2018 al 20/11/2018
Lloc: Cosmocaixa - Barcelona

S'organitza des de la Global University Network for innovation(GUNi).

L'edició d'aquest congrés es centrarà en el rol de les Humanitats i la interrelació entre Humanitats, Ciència i Tecnologia al segle XXI, amb un especial focus en l'Educació Superior, i comptarà amb la participació de les universitats públiques catalanes. L'objectiu principal de la trobada és obrir el debat sobre el rol de les Humanitats en l'àmbit social, acadèmic i científic i en reflexionar sobre la seva importància a l'hora de fomentar una societat més justa, responsable i democràtica.