19a edició del Fòrum Industrial a la Politècnica

Data: 25/04/2018
Hora: 10.00-17.00
Lloc: Escola Politècnica Superior (UdG) - Edifici P2

El dimecres 25 d'abril tindrà lloc la 19a edició del Fòrum Industrial a l'Escola Politècnica Superior.

El Fòrum Industrial és una fira d'ocupació, organitzada per l'Associació d'Estudiants d'Industrials, en la que cada vegada s'hi afegeixen més estudiants de diversos Graus de la UdG.

El Fòrum fa coincidir en un mateix espai a empreses, grups de recerca, estudiants universitaris i associacions, facilitant l'establiment de relacions laborals i professionals entre elles. Aquesta activitat s'ha convertit en un punt de trobada de referència de les empreses gironines del sector tecnològic.

Durant tot el dia es podran visitar els estands ubicats en els passadissos de l'edifici Politècnica II. Paral·lelament s’organitzaran ponències i activitats per potenciar i facilitar les connexions i la transmissió de coneixements.

Trobareu més informació a la pàgina web de la jornada.