Avís Legal

Aquest lloc web i el domini fundacioudg.org corresponen a la Fundació Universitat de Girona: Innovació i Formació (en endavant la Fundació), inscrita amb el número 630 en el Registre de Fundacions de la Generalitat de Catalunya, amb domicili al Parc de Recerca i Innovació de la UdG, Centre d'Empreses - Giroemprèn, Pic de Peguera, 11, de Girona (CP 17003), tel. +34 972 210 299, adreça electrònica info.fundacioif@udg.edu i CIF G17318080

El lloc web i els seus continguts, incloent-hi els textos, imatges, gràfics, bases de dades i qualsevol altre material, es posen a disposició pública amb finalitats d’informació i per oferir serveis en el marc de les funcions pròpies de la Fundació.

Existeixen drets de propietat intel·lectual sobre aquests continguts, que corresponen o bé a la Fundació o bé a terceres persones que n’han autoritzat la utilització per aquest mitjà. La Fundació es reserva el dret a iniciar les accions legals oportunes per reparar els danys i els perjudicis causats per qualsevol acte que vulneri els drets de propietat intel·lectual.

La Fundació presenta per mitjà d’aquest lloc els dissenys i logotips que la identifiquen. Poden ser utilitzats únicament per identificar activitats o iniciatives pròpies de la Fundació o d’altres persones o institucions quan aquestes iniciatives o activitats tinguin el suport explícit o la participació de la Fundació.

La Fundació informa que aquest lloc web utilitza galetes (cookies) en alguns processos interns de funcionament. Aquestes galetes permeten controlar les dades de navegació de l'usuari a fi de fer més còmoda i ràpida la comunicació que s’estableix entre ell i el lloc web. La vigència d’aquestes galetes serà l’estrictament necessària per a la prestació dels serveis que s’ofereixen des del lloc web. Podeu consultar més informació sobre la política de cookies en aquest enllaç. En cap cas no s’utilitzen galetes per adquirir dades personals identificatives de l’usuari. L’usuari té la possibilitat de configurar el seu navegador d'Internet per obtenir un millor coneixement i control de les galetes,per ser advertit abans de la seva instal·lació i per impedir-la si és la seva voluntat, tot i que aquesta decisió pot comportar una pèrdua de funcionalitat i operativitat del web.

La Fundació no pot garantir de manera absoluta que el web i el servidor estiguin lliures de virus i no es fa responsable dels possibles danys o perjudicis que es puguin derivar d’interferències, omissions, interrupcions, virus informàtics, sobrecàrrega de les línies, avaries o desconnexions. Tampoc no se’n fa dels danys que puguin ser causats per terceres persones mitjançant intromissions il·legítimes fora del control de la Fundació. Quan sigui raonablement possible, advertirà prèviament de les interrupcions en el funcionament del web i dels serveis que hi estan associats.

La Fundació es reserva el dret a modificar unilateralment, en qualsevol moment i sense avís previ, la presentació, la configuració i els continguts del web, així com l'oferta de serveis i les condicions que es requereixen per utilitzar-lo.

La Fundació no es fa responsable del contingut, exactitud i actualització de la informació que prové d'altres persones físiques o jurídiques i que consti al lloc web o a la que es remeti per mitjà d'enllaços o d’altres sistemes.

No s’autoritzen presentacions dels continguts d’aquest lloc web en una finestra aliena (framing) sense l’autorització expressa i per escrit de la Fundació.

Els possibles conflictes relatius a la utilització d’aquest web es regiran exclusivament pel dret de l'Estat espanyol, essent els jutjats de la ciutat de Girona els únics competents. Tota persona usuària del web, independentment de la jurisdicció territorial des de la qual hi accedeixi, accepta el compliment i respecte d'aquesta clàusula, amb renúncia expressa a qualsevol altre fur.