Certifica el teu nivell d'idiomes a la UdG

EXÀMENS OFICIALS D’ANGLÈS > Cambridge English Exams

La Fundació Universitat de Girona: Innovació i Formació és des de l’any 2015, centre examinador oficial de Cambridge Assessment English ES448 i és l’encarregada de la gestió dels exàmens de Cambridge de la Universitat de Girona (UdG).

Els certificats dels exàmens de Cambridge estan recollits en el MCER (Marc Comú Europeu de Referència) i a la taula de certificats del CIC (Consell Interuniversitari de Catalunya), tenen validesa a tots els efectes a les universitats. Tant el First (B2) com l'Advanced (C1) com el Proficiency (C2) són vàlids per acreditar la competència en tercera llengua.

Els exàmens es fan en el Campus de Montilivi i en el Parc Científic i Tecnològic de la UdG. Consulta el calendari d'exàmens i fixa't en les dates d'inscripció.

Si ets estudiant, personal de la UdG o bé treballador del Parc Científic i Tecnològic de la UdG podràs beneficiar-te de descomptes.

EXÀMENS OFICIALS D’ESPANYOL > DELE - Instituto Cervantes

La Fundació Universitat de Girona: Innovació i Formació és des de finals de l’any 2017, centre examinador oficial dels diplomes d'espanyol DELE.

Els diplomes DELE són títols oficials acreditatius del grau de competència i domini de l'idioma espanyol que atorga l'Institut Cervantes en nom del Ministeri d'Educació, Cultura i Esport d'Espanya i estan recollits en els nivells del MCER.

A més a més la Fundació Universitat de Girona: Innovació i Formació t’ofereix cursos de preparació als exàmens oficials.

Aquests cursos serveixen per millorar el nivell en totes les habilitats i també, s’explica el contingut i el format dels exàmens oficials, amb informació detallada de totes les parts de l'examen.

Per consultar altres ofertes de cursos i exàmens oficials què t’ofereix la Universitat de Girona podeu contactar amb el Servei de Llengües Modernes de la UdG.