DELE (Instituto Cervantes)

EXÀMENS OFICIALS D’ESPANYOL > DELE - Instituto Cervantes

La Fundació Universitat de Girona: Innovació i Formació és des de finals de l’any 2017, centre examinador oficial dels diplomes d'espanyol DELE.

Els Diplomes DELE són títols oficials acreditatius del grau de competència i domini de l'idioma espanyol que atorga l'Institut Cervantes en nom del Ministeri d'Educació, Cultura i Esport d'Espanya i estan recollits en els nivells del MCER.

A més a més la Fundació Universitat de Girona: Innovació i Formació t’ofereix cursos de preparació als exàmens oficials

Aquest cursos serveixen per millorar el nivell en totes les habilitats i a més a més, s’explica el contingut i el format dels exàmens oficials, amb informació detallada de totes les parts de l'examen.

____________________________________________________________________________________________________________________

1) Exàmens DELE A1, A2, B1, B2, C1, C2

2) Convocatòries d’exàmens a la UdG

DELE A2
Octubre: 5 d’octubre de 2018
Novembre: 10 de novembre de 2018
Febrer: 8 de febrer de 2019
Abril: 5 d’abril de 2019

DELE B1, B2
Abril: 5 d’abril de 2019

DELE C1

3) Inscripcions
La Fundació Universitat de Girona: Innovació i Formació com a centre examinador autoritzat DELE de la UdG, oferta places d’inscripció en les convocatòries i nivells que s’ofereixen mitjançant la plataforma en línia de l’Institut Cervantes.

4) Material de preparació per les proves

5) Preguntes més freqüents (FAQ’S)

972 210 299 (Secretaria de Certificació d’Idiomes)

certificacio.idiomes@fundacioudg.org