Més informació sobre els tercers, així com les transferències internacionals que, en el seu cas realitzin, accedint al següent enllaç.

Vigència i període de conservació

Segons la seva vigència:

• Persistents: queden emmagatzemades i la web les llegeix cada cop que s’accedeix.

NOM TITULAR FINALITAT DURADA
_ga_NP1V9T0FW1 .fundacioudg.org Analítica:
1 any i 35 dies
_ga .fundacioudg.org Analítica:
1 any i 35 dies
_gcl_au .fundacioudg.org Analítica:
Proporcionada per Google Tag Manager per experimentar l'eficiència publicitària dels llocs web que utilitzen els seus serveis.
3 mesos
TawkConnectionTime .fundacioudg.org Instal·lada per TAWK, gestió de la connexió de visitants sessió
twk_idm_key .fundacioudg.org Instal·lada per TAWK, gestió de la connexió de visitants sessió
twk_uuid_5ed77fde9e5f6944228fc9b0 .fundacioudg.org Instal·lada per TAWK, identificació d'usuari. 6 months