Protocol i Organització d'Actes

Data d'inici: 08/02/2018
Data de finalització: 19/04/2018

Dijous de 18 a 21 h

Lloc de realització: Parc Científic i Tecnològic de la UdG (Girona)

Professionalització en l’àrea de protocol i organització d’esdeveniments.
Donar totes les eines de formació per a dur a terme amb èxit qualsevol esdeveniment d’empresa o d’institució.

A qui s' adreça

– A professionals d’agències i gabinets d’organització d’actes i esdeveniments.

– A persones amb responsabilitats organitzatives dins d’ajuntaments, gremis, col·legis professionals.

– A institucions en general.

– A empreses amb necessitats organitzatives d’esdeveniments diversos.

– A llicenciats o diplomats que desitgin orientar la seva activitat professional cap al protocol i l’organització d’esdeveniments, un sector que exigeix cada cop més professionals especialitzats.

Preferiblement estudiants d'universitat de Comunicació i Relacions Públiques, Turisme, estudiants de mòduls formatius d'Hostaleria i Turisme.

Qualsevol professional relacionat amb temes d'organització d'esdeveniments.

Contribuir a resoldre el buit en formació professional de protocol i organització d’esdeveniments per facilitar la feina a tots els professionals implicats en l’organització i gestió d’esdeveniments ja sigui en l’àmbit de l’empresa o les institucions.

Donar una formació professional i específica en el camp del protocol i l’organització d’esdeveniments,  per a desenvolupar correctament aquesta àrea en  diferents àmbits.

En totes les empreses o institucions que tinguin una necessitat d’organització: ajuntaments, consells comarcals,col·legis professionals, gremis, departaments de Relacions Públiques i protocol en empreses, hotels, empreses d’organització d’esdeveniments.

• GRN managevents
    GRN Managevents

Curs de postgrau

Lideratge i Desenvolupament de Persones