Identificació

Codi: 17PGF4042
Pròximament

Preu: 890,00€
Horari: divendres, de 16.30 a 20.30 h i algun dissabte de 9.30 a 13.30 h (a determinar)

Lloc realització: Parc Científic i Tecnològic de la Universitat de Girona. Pic de Peguera, 11 de Girona
PRESENTACIÓ

En l’àmbit empresarial -i també social- es detecta una importància creixent del rol de les persones, tant en la contínua cerca de millora dels resultats organitzatius com en l’assoliment d’objectius relacionats amb la seva dimensió humana. Això fa necessària la realització de programes formatius que contribueixin a millorar el seu desenvolupament personal. Els continguts d’aquests programes cada cop són més nombrosos en les organitzacions que es dediquen a la formació. Augmenta el nombre d’institucions que ofereixen programes d’aquest tipus i, a la UdG, es proposa fer-ho a través d’un procés d’autoanàlisi profunda que estudiï com es fan les coses, com es prenen les decisions, per què es fan (amb quin propòsit) i com es relaciona la persona amb si mateixa i amb el seu entorn. Això es transmet partint de la base que només el lideratge personal i la disposició d’un sentit i propòsits clars poden permetre a les persones millorar el seu benestar interior i, en conseqüència, trobar una clara satisfacció tant en les seves relacions personals com en la seva adaptació als entorns professionals i empresarials en els quals vol créixer, aportar el seu actiu o, senzillament, desenvolupar-se com a persona amb plena convicció.

OBJECTIUS
Conèixer adequadament els aspectes personals que més incideixen a l’hora de liderar(se) i liderar (qualsevol projecte i/o altres persones) depèn d’un procés d’autoanàlisi de les pròpies capacitats, febleses, maneres d’actuar i objectius reals a la vida, la qual cosa requereix un seguit de processos de reflexió interior i un treball personal.

El programa d’aquest mòdul pretén facilitar als participants unes eines d’autoconeixement i autoanàlisi que els permetin guanyar consciència de les seves autèntiques potencialitats fins al punt de comprovar que tothom pot crear la seva realitat, i trobar el sentit i el propòsit que integren l’autèntic concepte d’èxit vital i satisfacció real.
A QUI S'ADREÇA

– A persones diplomades i llicenciades de qualsevol especialitat que vulguin iniciar un projecte de desenvolupament personal en el seu camp personal o professional.
– A persones de la societat en general que vulguin iniciar un projecte de desenvolupament personal en el seu camp personal o professional.
– En general a totes aquelles persones que vulguin treballar el seu interior i les seves habilitats com a persones.

1. Lideratge i autoconeixement

2. Estructures de personalitat i jocs psicològics

3. Bases emocionals del lideratge

4. Aspectes relacionals en la comunicació  interpersonal

5. Auto-diagnòstic segons la metodologia “bridge”®

6.  El projecte personal: el sentit i el propòsit

ESTRUCTURA MODULAR

Aquest curs forma part d’un programa que inclou la possibilitat de matricular-se de manera independent a les titulacions següents:

Curs de Postgrau en Lideratge i Desenvolupament de Persones

Curs d'Especialització en Lideratge i Autoconeixement

PROFESSORAT, DIRECCIÓ I COORDINACIÓ

– Manel Armengol. Veure currículum a l'apartat Direcció.

– Pep Marí. Psicòleg, director del Departament de Psicologia del CAR de Sant Cugat, autor de Aprender de los campeones

– Borja Martín Garreta. Director general de Salvetti & Llombart, professor associat d’ESADE i col·laborador acadèmic a la UB, EADA i EAE.

*La direcció del curs es reservarà el dret a fer canvis en l'equip docent en cas que algun dels professors no pugui impartir la seva matèria, garantint el mateix nivell de qualitat i categoria professional.

Pilar Marquès Gou. Directora de la Càtedra Cambra de l'Empresa Familiar.

Coordinació

Manel Armengol Jornet. Llicenciat en Dret, MBA per ESADE, expert en lideratge i desenvolupament personal, professor associat d’ESADE i col·laborador de la UdG.

Organitza:

COMPARTEIX AQUEST CURS:    Share to Facebook   Share to Twitter