Identificació

Codi: 16PWX8031

Preu: 150,00€
Horari: De dilluns a divendres de 10 a 14 h
Lloc realització: Escola Universitària ERAM (Factoria Cultural Coma Cros. St. Antoni, 1. Salt)

– Els estudiants de la Universitat de Girona podran reconèixer 1 ECTS (crèdit de reconeixement acadèmic) per la participació en cada edició dels Cursos d’Estiu de la Xarxa Vives d’universitats, amb independència dels cursos en què s’inscriguin. És a dir, només es podrà reconèixer 1 ECTS per CURS ACADÈMIC independentment del nombre total de Cursos d’Estiu que realitzi en un mateix CURS ACADÈMIC (Exemple: 1 Curs d’Estiu = 1 ECTS;  4 Cursos d’Estiu en el mateix Curs Acadèmic= 1 ECTS, etc.).

– Si ets alumne UdG és imprescindible, per a l'atorgació del crèdit de reconeixement acadèmic, que al finalitzar la teva inscripció omplis el següent formulari (fes clic aquí).

OBJECTIUS

En el món tecnològic en què vivim, una de les eines de comunicació primordial —i que s’ha convertit en eix vertebrador de la societat actual— és Internet. I una de les possibles fórmules que ens ofereix Internet per comunicar-nos és el lloc web. És per això que el domini de les eines que et permeten desenvolupar llocs web és essencial per ser presents a la xarxa d’una manera efectiva i visible al món. El web és una de les eines més potents i globalitzadores de comunicació que ha conegut la humanitat. Aquest curs introductori permetrà iniciar-se en el desenvolupament de pàgines web amb el gestor de continguts WordPress.

A QUI S'ADREÇA

Dirigit a persones que volen iniciar-se en les tècniques de desenvolupament web o que volen dissenyar la pròpia web personal o professional.
No cal tenir experiència prèvia.

–Wordpress.org vs. wordpress.com/blogger
–Escollir domini i allotjament
–Instal·lació del blog
–Configurar el blog i instal·lar plantilles
–Utilitzar el blog. Entrades, pàgines i gestió de continguts
–Col·locar continguts multimèdia
–Personalitzar el blog
–Introducció de continguts
–Instal·lació de connectors (plug-in) i plantilles
PROFESSORAT, DIRECCIÓ I COORDINACIÓ
Professorat

Jordi Màrquez. Comunicador multimèdia format a l’Escola Universitària ERAM i graduat en MA Design per la Universitat de Lincoln. Ha participat i participa en diversos projectes interactius i audiovisuals. Ha treballat en diverses empreses del sector, on ha consolidat els seus coneixements. Actualment és docent a l'Escola Universitària ERAM, coordinador del Grau en Audiovisual i Multimèdia, assessor i tutor dels alumnes que cursen estudis a l’escola.

* La direcció es reservarà el dret de fer canvis en l'equip docent en cas que alguns dels professors no puguin impartir la seva matèria, garantint el mateix nivell de qualitat i categoria professional.

Coordinació

Joaquim Gibert Mir. Cursa actualment el Grau en Turisme i el Màster en Fotografia Creativa. Ha treballat com a responsable de producció i programació d'espectacles de Port Aventura i com a director tècnic en diversos estudis de sonorització i doblatge de Barcelona. Actualment és responsable dels cursos de formació contínua de l’Escola Universitària ERAM.

Organitza:

COMPARTEIX AQUEST CURS:    Share to Facebook   Share to Twitter