Identificació

Curs d'Estiu: Eficiència Energètica. Com Estalviar Energia a la Feina, a la Llar, i quan Viatgem

Informació bàsica

Edició: Primera
Hores: 30.00
Data inici: 10/07/2017
Data finalització: 21/07/2017
Nombre de places: 40
Codi: 16PQX8034

Preu: 50,00€
Horari: De dilluns a divendres de 15.30 a 18.30 h
dilluns, dimecres i divendres, de 15.30 a 18.30h (Aula II-09)
dimarts i dijous, de 15.30 a 17 h (Aula II-09) i de 17 a 18.30 h (Laboratori d'Energies)

Lloc realització: Escola Politècnica Superior (EPS) - Campus Montilivi

– Els estudiants de la Universitat de Girona podran reconèixer 1 ECTS (crèdit de reconeixement acadèmic) per la participació en cada edició dels Cursos d’Estiu de la Xarxa Vives d’universitats, amb independència dels cursos en què s’inscriguin. És a dir, només es podrà reconèixer 1 ECTS per CURS ACADÈMIC independentment del nombre total de Cursos d’Estiu que realitzi en un mateix CURS ACADÈMIC (Exemple: 1 Curs d’Estiu = 1 ECTS;  4 Cursos d’Estiu en el mateix Curs Acadèmic= 1 ECTS, etc.).

– Si ets alumne UdG és imprescindible, per a l'atorgació del crèdit de reconeixement acadèmic, que al finalitzar la teva inscripció omplis el següent formulari (fes clic aquí).

OBJECTIUS

–Identificar els procediments per aconseguir un estalvi d’energia als principals sectors econòmics (indústria, serveis, transport i habitatge).
–Assolir els coneixements bàsics per analitzar el resultat d’una auditoria energètica.
–Aplicar l’eficiència energètica al seu àmbit més proper.
–Eines per quantificar el consum energètic.

A QUI S'ADREÇA

El curs està adreçat a estudiants de:

–Grau en Tecnologies Industrials.
–Grau en Enginyeria Mecànica.
–Grau en Enginyeria Química.
–Grau en Enginyeria Electrònica Industrial i Automàtica i Grau en Enginyeria Elèctrica.
–Grau en Química.

També s’adreça a la resta d'estudiants universitaris, professionals i públic en general interessat en la temàtica del curs.

–Conceptes i àmbit normatiu  (3 h)
–Eficiència energètica als edificis   (6 h)
–Eficiència energètica al sector primari  (6 h)
–Eficiència energètica a la indústria  (6 h)
–Eficiència energètica al sector serveis  (3 h)
–Eficiència energètica al transport  (3 h)
–Estudi i anàlisis de casos pràctics  (3 h)

PROFESSORAT, DIRECCIÓ I COORDINACIÓ
Professorat

–Martí Comamala Laguna. Enginyer tècnic industrial, és professor titular de l’Àrea de Màquines i Motors Tèrmics del Departament d'Enginyeria Mecànica i de la Construcció Industrial a l'Escola Politècnica Superior de la UdG. Treballa des de l’any 1988 dins l’àmbit dels motors de combustió interna i ha col·laborat amb nombroses empreses del sector del transport.

–Alexandre Deltell Carbonell. Enginyer industrial, és professor associat de l'Àrea de Màquines i Motors Tèrmics del Departament d'Enginyeria Mecànica i de la Construcció Industrial a l'Escola Politècnica Superior de la UdG. Té una àmplia experiència en projectes industrials i sistemes energètics.

–Albert Massaguer Colomer. Enginyer industrial, és professor associat de l'Àrea de Màquines i Motors Tèrmics del Departament d'Enginyeria Mecànica i de la Construcció Industrial a l'Escola Politècnica Superior de la UdG. Compagina la seva tasca docent en l'àmbit d'energies i eficiència energètica amb el lliure exercici professional en planificació, gestió, manteniment i direcció de projectes d'instal·lacions tèrmiques i de fluids.

–Lino Montoro Moreno. Vegeu currículum a l'apartat de coordinació.

–Josep Ricart Ferrer. Enginyer industrial. Enginyer a COMEXI GROUP, expert en simulació i optimització de sistemes industrials i amb una àmplia experiència en empreses del sector elèctric i xarxes de distribució.

–Eduard Massaguer Colomer. Doctor enginyer industrial i enginyer tècnic industrial en electrònica industrial. És soci fundador de l’empresa NABLA Thermoelectrics. Expert en sistemes d’aprofitament energètic a partir de fonts de calor residual.

* La direcció es reservarà el dret de fer canvis en l'equip docent en cas que alguns dels professors no puguin impartir la seva matèria, garantint el mateix nivell de qualitat i categoria professional.

Coordinació

Lino Montoro Moreno. Doctor enginyer químic, és professor lector de l'Àrea de Màquines i Motors Tèrmics del Departament d'Enginyeria Mecànica i de la Construcció Industrial a l'Escola Politècnica Superior de la UdG. Acreditat com a CEMI (Certified Energy Manager International) per l’AEE (Association of Energy Engineers).

Organitza:

COMPARTEIX AQUEST CURS:    Share to Facebook   Share to Twitter