Identificació

Codi: 16PPX8033
Pròximament

Preu: 110,00€
Horari: Dilluns, dimecres i divendres de 15.30 a 18.30 h (dies 10, 12, 14, 17, 19 i 21)Sortides: Dissabte 15 de 10 a 13 h i dissabte 22 de 10 a 14 h
Lloc realització: Facultat d'Educació i Psicologia - Campus Barri Vell
PRESENTACIÓ

Estem immersos en una època i societat de canvi permanent. Ara més que mai necessitem donar resposta als nous reptes plantejats; en aquest entorn és important i necessari gestionar les nostres emocions. El Mindfulness o atenció plena ha aparegut amb força com a una eina valuosa per ajudar-nos en aquesta gestió diària de les nostres emocions. Provinent de la meditació budista, tècnica mil·lenària, ha estat integrada i adaptada a les necessitats actuals per la psicologia i les neurociències. Consisteix a experimentar de manera conscient el moment present, per aprendre a observar-se a un mateix, els altres i l’entorn des del no judici, focalitzant l’atenció en la respiració i comprensió de les emocions generades.

OBJECTIUS

– Conèixer el Mindfulness.
– Aprendre a observar i observar-se.
– Prendre consciència del propi cos.
– Prendre consciència dels pensaments automàtics.
– Identificar creences.
– Incorporar pautes de respiració conscient.
– Identificar les pròpies emocions.
– Aprendre i incorporar tècniques de meditació.

A QUI S'ADREÇA

A estudiants d’ensenyament superior universitari de la UdG i d’altres universitats interessats en el desenvolupament i la gestió de les emocions.

Professors, docents, formadors, orientadors, educadors, psicòlegs  pedagogs, psicopedagogs…: professionals que acompanyen altres persones en el seu desenvolupament.

Adreçat a totes les persones que volen desenvolupar-se tant des d’un punt de vista personal com professional, aprenent a gestionar les emocions des de l’atenció plena.

Descripció

Els estudiants de la Universitat de Girona podran reconèixer un 1 ECTS (crèdit de reconeixement acadèmic) per la participació en cada edició dels Cursos d’Estiu de la Xarxa Vives d’universitats, amb independència dels cursos en què s’inscriguin.

1. Què és el Mindfulness
2. Emocions i regulació emocional
3. Observació i escolta corporal
4. La respiració conscient
5. Sentir, actuar, pensar

PROFESSORAT, DIRECCIÓ I COORDINACIÓ

Teresa Rodeja Mora. Veure currículum a l'apartat de coordinació.

* La direcció es reservarà el dret de fer canvis en l'equip docent en cas que alguns dels professors no puguin impartir la seva matèria, garantint el mateix nivell de qualitat i categoria professional.

Coordinació

Teresa Rodeja Mora. Llicenciada en Psicologia per la UB. Cofundadora de la Consultora Economia Humana: www.economiahumana.org. Psicòloga experta en coaching, acreditada pel COPC (Col·legi Oficial de Psicologia de Catalunya). Màster Practitioner of Neuro-linguistic Programming (PNL). Formada en el programa de Mindfulness i reducció de l’estrès (MBSR). Col·laboradora docent en el grau de Psicologia i el màster de Treball, Relacions Laborals i Recursos Humans (UdG). Supervisora, mentora i tutora de coaches en programes formatius universitaris (IDEC-UPF, URV, UOC). Consultora i formadora en competències. Coautora de la "Guía para la buena práctica en Coaching-Coaching Psychology".

Organitza:

COMPARTEIX AQUEST CURS:    Share to Facebook   Share to Twitter