Identificació

Codi: 14PPX8005

Preu: 95,00€
Horari: Dimarts i dijous de 17 a 21 h
Lloc realització: Parc Científic i Tecnològic de la Universitat de Girona. Edifici Giroemprèn. Pic de Peguera, 11 Girona (17003)

– Els estudiants de la Universitat de Girona podran reconèixer un 1 ECTS (crèdit de reconeixement acadèmic) per la participació en cada edició dels Cursos d’Estiu de la Xarxa Vives d’universitats, amb independència dels cursos en què s’inscriguin.

– Si ets alumne UdG és imprescindible, per a l'atorgació del crèdit de reconeixement acadèmic, que al finalitzar la teva inscripció omplis el següent formulari (fes clic aquí).

OBJECTIUS

1. Conèixer les possibilitats del teatre i els titelles com a recurs socioeducatiu.

2. Adquirir les eines per potenciar i generar un espai de confiança, joc, creativitat, comunicació i per compartir en grup.

3. Conèixer les tècniques de sensibilització, motricitat, expressió corporal, dramatització i joc simbòlic que fomenten l’educació en valors, l’expressió d’emocions, les habilitats socials, etc.

4. Practicar la creació de personatges, vestuari i escenografia.

5. Reflexionar sobre les possibilitats d’aplicació dins l’àmbit familiar i educatiu.

A QUI S'ADREÇA

A tota persona interessada a conèixer i explorar sobre l’art del teatre i els titelles, i adquirir recursos socioeducatius per compartir-los amb infants i potenciar l’expressió, l’art i la creativitat en el seu entorn personal, familiar o professional (com a educador, mestre, pare o mare, etc.).

Descripció

– Introducció als recursos educatius que afavoreixen el teatre i els titelles.

– Recursos per afavorir un espai de confiança, creativitat, joc, expressió, comunicació i aprenentatge.

– Pràctica de diverses tècniques de teatre i titelles adaptades al context de l’educació per a l’infant.

– Pràctica d’arts plàstiques i escèniques a través de la creació de personatges, vestuari i escenografia.

– Reflexió sobre les aplicacions en un context educatiu i familiar. Presentació d’experiències, webs i recursos.

PROFESSORAT, DIRECCIÓ I COORDINACIÓ

Queralt Carnicer Cols. Veure currículum a l'apartat de coordinació.

* La direcció es reservarà el dret de fer canvis en l'equip docent en cas que alguns dels professors no puguin impartir la seva matèria, garantint el mateix nivell de qualitat i categoria professional.

Coordinació

Queralt Carnicer Cols. Llicenciada en Psicologia, diplomada en Educació Social i formada en Artteràpia per l’Escola d’Artteràpia del Mediterrani. S’ha format en cursos diversos d’expressió corporal i veu, teatre i titelles i en diferents tècniques de dinamització, facilitació de grups i gestió emocional.
Té una llarga trajectòria com a formadora: ha fet tallers creatius, de teatre social i titelles per a infants en diverses entitats a la zona de Girona, Barcelona, Croàcia i Bòsnia. Va ser cocreadora de diversos projectes comunitaris socioeducatius a Croàcia i Bòsnia. Ha treballat de rondallaire i titellaire.
Actualment és membre de l’equip de formadors de l’associació de teatre social Kilalia, del projecte Creadònia de la Bullidora, del projecte Matins d’Art de CoCu i formadora d’habilitats socials a Creu Roja.

Organitza:

COMPARTEIX AQUEST CURS:    Share to Facebook   Share to Twitter