Identificació

Curs d'Estiu en Literatura al Batxillerat: Eines per a l'Aula (ON LINE)

Documentació-inscripció

Per inscriure's cal omplir el full d'inscripció a través de la web o personalment a la seu de la Fundació.

– Els estudiants de la Universitat de Girona podran reconèixer 1 ECTS (crèdit de reconeixement acadèmic) per la participació en cada edició dels Cursos d’Estiu de la Xarxa Vives d’universitats, amb independència dels cursos en què s’inscriguin. És a dir, només es podrà reconèixer 1 ECTS per CURS ACADÈMIC independentment del nombre total de Cursos d’Estiu que realitzi en un mateix CURS ACADÈMIC (Exemple: 1 Curs d’Estiu = 1 ECTS;  4 Cursos d’Estiu en el mateix Curs Acadèmic= 1 ECTS, etc.).

– Si ets alumne UdG és imprescindible, per a l'atorgació del crèdit de reconeixement acadèmic, que al finalitzar la teva inscripció omplis el següent formulari (fes clic aquí).

Matrícula: Fins a 15 dies abans de l'inici del curs.

* Si hi haguessin PLACES DISPONIBLES i la matrícula es realitzés amb posterioritat a aquests 15 dies, el pagament s'haurà de fer de forma immediata.

** La Fundació es reserva el dret d'anul·lar el curs. L'organització es compromet a comunicar-ho als inscrits amb antelació suficient i a tornar l'import de tots els pagaments realitzats.

11 juliol. Salvador Espriu, Antígona
12 juliol. Fernando de Rojas, La Celestina
15 juliol. Maria Àngels Anglada, El violí d’Auschwitz
17  juliol. Félix Lope de Vega, El Caballero de Olmedo
18 juliol. Muntatge teatral d’El caballero de Olmedo
20 juliol. Joan Puig i Ferrater, Aigües encantades
21 juliol. Thunder Bay (1953), d’Anthony Mann, una adaptació cinematogràfica d’Un enemic del poble, d’Ibsen
23 juliol. Sòfocles, Èdip rei
25 juliol. Miguel de Cervantes, Novelas ejemplares
26 juliol. Joanot Martorell, Tirant lo Blanc
27 juliol. Federico García Lorca, La casa de Bernarda Alba
28 juliol. José María Arguedas, Los ríos profundos
29 juliol. Emilia Pardo Bazán, Los Pazos de Ulloa

PROFESSORAT, DIRECCIÓ I COORDINACIÓ
Professorat

Sònia Boadas. Col·laboradora postdoctoral de recerca a la Universitat Autònoma de Barcelona.
Toni Dorca. Catedràtic de Literatura Espanyola a Macalester College (Minnesota) i membre del consell de redacció d’Anales galdosianos.
Montserrat Escartín. Professora de Literatura Espanyola a la Universitat de Girona i escriptora.
Jorge García López. Veure currículum a l'apartat de coordinació.
Jordi Mascarella. Professor de l’IES Cendrassos (Figueres).
Bienvenido Morros. Professor de Literatura Espanyola Medieval i del Segle d’Or a la Universitat Autònoma de Barcelona.
Xavier Renedo. Veure currículum a l'apartat de coordinació.
Mariona Sánchez Ruiz. Col·laboradora de recerca a la Universitat de Girona.
Joan Manel Soldevilla. Professor de l’IES Ramon Muntaner (Figueres).
Iván Teruel. Professor de l’IES Llançà i escriptor.
Mariàngela Vilallonga. Catedràtica de Literatura Llatina a la Universitat de Girona i directora de la càtedra Maria Àngels Anglada.

* La direcció es reservarà el dret de fer canvis en l'equip docent en cas que alguns dels professors no puguin impartir la seva matèria, garantint el mateix nivell de qualitat i categoria professional.

Coordinació

Jorge García López. Professor de Literatura Espanyola a la Universitat de Girona.
Xavier Renedo Puig. Professor de Literatura catalana a la Universitat de Girona (veure apartat coordinació)

Organitza:

COMPARTEIX AQUEST CURS:    Share to Facebook   Share to Twitter