Identificació

Codi: 16PIX8024

Preu: 285,00€
Horari: De dilluns a divendres de 9 a 12 h
Lloc realització: Facultat de Ciències Econòmiques i Empresarials - Campus Montilivi

– Els estudiants de la Universitat de Girona podran reconèixer 1 ECTS (crèdit de reconeixement acadèmic) per la participació en cada edició dels Cursos d’Estiu de la Xarxa Vives d’universitats, amb independència dels cursos en què s’inscriguin. És a dir, només es podrà reconèixer 1 ECTS per CURS ACADÈMIC independentment del nombre total de Cursos d’Estiu que realitzi en un mateix CURS ACADÈMIC (Exemple: 1 Curs d’Estiu = 1 ECTS;  4 Cursos d’Estiu en el mateix Curs Acadèmic= 1 ECTS, etc.).

– Si ets alumne UdG és imprescindible, per a l'atorgació del crèdit de reconeixement acadèmic, que al finalitzar la teva inscripció omplis el següent formulari (fes clic aquí).

OBJECTIUS

Aquest curs donarà les eines per poder desenvolupar les competències lingüístiques pròpies del món acadèmic, professional o turístic. També es donarà importància als mecanismes de comunicació (hàbits i codis de cortesia, per exemple). Es treballarà la competència oral i també escrita formal per poder escriure o contestar documents professionals i formals.
Al finalitzar el curs, l’estudiant podrà presentar-se en una entrevista laboral o de pràctiques, redactar documents formals i mantenir una conversa amb una certa fluïdesa.

A QUI S'ADREÇA

Aquest curs s’adreça a les persones que tinguin un nivell A2 assolit i que vulguin tenir coneixements més específics de la llengua francesa per estudiar, fer pràctiques, treballar o fer una estada al país veí. Cal fer una prova de nivell abans de matricular-se al curs. Les proves són presencials, dijous 15 i 22 de juny, al Servei de Llengües Modernes de la UdG. Contacteu amb la Fundació per confirmar l'assistència (info.fundacioif@udg.edu).

–Estudis generals (secundària)
–Experiència professional / pràctiques
–Estades lingüístiques
–Entrevistes personals i currículum
–Atenció al públic
–Hàbits i costums del país

PROFESSORAT, DIRECCIÓ I COORDINACIÓ
Professorat

Audrey Bureau. Professora experimentada en docència en llengua francesa, amb més de 8 anys en l’àmbit universitari. Té una gran experiència en l'ensenyament del francès com a llengua estrangera i també coneixements del món econòmic gràcies al postgrau de Gestió d’Empreses en el Món Ibèric i Llatinoamericà. Màster per a Professors de Secundaria i EOI.

*La direcció es reservarà el dret de fer canvis en l'equip docent en cas que algun dels professors no pugui impartir la seva matèria, garantint el mateix nivell de qualitat i categoria professional.

Coordinació

M. Beatriz Sánchez López. Responsable i professora del Departament de Francès del Servei de Llengües Modernes des del 1998. Llicenciada en Filologia Hispànica i Francès com a llengua estrangera. Experiència en l'elaboració de materials d’autoaprenentatge.

Organitza:

Matricula't