Identificació

Curs d'Estiu: Preparació de l'Examen d'Anglès CertAcles B1 (SEMIPRESENCIAL)

Matricula't

Informació bàsica

Edició: Primera
Hores: 50.00
Idioma: Anglès
Data inici: 03/07/2017
Data finalització: 14/07/2017
Nombre de places: 16
Codi: 16SIX8016

Preu: 190,00€
Horari: De dilluns a divendres de 10 a 13 h
(30 h presencials + 20 h no presencials)

Lloc realització: Facultat de Ciències Econòmiques i Empresarials - Campus Montilivi

– Els estudiants de la Universitat de Girona podran reconèixer 1 ECTS (crèdit de reconeixement acadèmic) per la participació en cada edició dels Cursos d’Estiu de la Xarxa Vives d’universitats, amb independència dels cursos en què s’inscriguin. És a dir, només es podrà reconèixer 1 ECTS per CURS ACADÈMIC independentment del nombre total de Cursos d’Estiu que realitzi en un mateix CURS ACADÈMIC (Exemple: 1 Curs d’Estiu = 1 ECTS;  4 Cursos d’Estiu en el mateix Curs Acadèmic= 1 ECTS, etc.).

– Si ets alumne UdG és imprescindible, per a l'atorgació del crèdit de reconeixement acadèmic, que al finalitzar la teva inscripció omplis el següent formulari (fes clic aquí).

OBJECTIUS

Aquest curs de preparació té com a objectiu proporcionar als assistents les competències i estratègies lingüístiques necessàries per superar les 4 habilitats lingüístiques presents en un examen CertAcles de llengua anglesa de nivell B1. Els exàmens CertAcles segueixen el model d’acreditació de l’Associació de Centres de Llengües de l’Ensenyament Superior (ACLES) i són reconeguts per la CRUE (Conferència de Rectors de les Universitats Espanyoles) i per CERCLES (organització a nivell Europeu de Centres de Llengües en l'ensenyament superior).

A QUI S'ADREÇA

–A aquelles persones que tenen un nivell B1 d’anglès i es volen presentar a un examen amb el segell CertAcles per poder certificar i acreditar el seu nivell de llengua. Es recomana haver fet un curs de nivell B1 amb anterioritat.

Cal fer una prova de nivell abans de matricular-se al curs. Les proves són presencials, al Servei de Llengües Modernes de la UdG i tenen una durada aproximada de 45 minuts. S'hi pots anar qualsevol d'aquests dies:

–Dijous 20 abril de 10 a 12 h
–Dijous 4 maig  de 15 a 17 h
–Dijous 25 de maig de 10 a 12 h
–Dijous 8 de juny de 10 a 12 i de 15 a 17 h
–Dijous 15 de juny de 10 a 12 i de15 a 17 h
–Dijous 22 de juny de 10 a 12 i de 15 a 17 h

PROGRAMA

El programa del curs es basa en models de tasques i la seva explotació pedagògica.

–Introducció
–Comprensió escrita/reading
–Expressió escrita/writing
–Comprensió oral/listening
–Expressió oral/speaking
–Recomanacions finals

PROFESSORAT, DIRECCIÓ I COORDINACIÓ
Professorat

Professorat que ha col·laborat amb el servei de Llengües de la Universitat de Girona i que té experiència tant en la docència com en l’avaluació i certificació de llengües a aquest nivell (anglès B1).

Coordinació

Glòria Ferrer Viader. Responsable de llengua anglesa del Servei de Llengües Modernes de la UdG. Ha estat coordinadora de l’examen del Certificat de Llengües de les Universitats de Catalunya - CLUC i és elaboradora de l’examen ACLES binivell B1 i B2 que ofereix la UdG i la UPV.

Organitza:

Matricula't