Identificació

Curs d'Estiu: Preparació de l'Examen d'Anglès CertAcles B2 (SEMIPRESENCIAL-Grup Matins)

Informació bàsica

Edició: Primera
Hores: 50.00
Idioma: Anglès
Data inici: 03/07/2017
Data finalització: 14/07/2017
Nombre de places: 16
Codi: 16SIX8014
Pròximament

Preu: 190,00€
Horari: De dilluns a divendres de 10 a 13 h
(30 h presencials + 20 h no presencials)

Lloc realització: Servei de Llengües Modernes - Campus Montilivi
OBJECTIUS

Aquest curs de preparació té com a objectiu proporcionar als assistents les competències i estratègies lingüístiques necessàries per superar les 4 habilitats lingüístiques presents en un examen CertAcles de llengua anglesa de nivell B2. Els exàmens CertAcles segueixen el model d’acreditació de l’Associació de Centres de Llengües de l’Ensenyament Superior (ACLES) i són reconeguts per totes les universitats de l’Estat espanyol i les universitats europees membres de CercleS (European Confederation of Language Centres in Higher Education). Podeu consultar informació sobre els exàmens CertAcles a www.acles.es

A QUI S'ADREÇA

A aquelles persones que tenen un nivell B2 d’anglès i es volen presentar a un examen reconegut per poder certificar i acreditar el nivell de llengua. Es recomana haver fet un curs de nivell B2.

Cal fer una prova de nivell abans de matricular-se al curs. Les proves són presencials, al Servei de Llengües Modernes de la UdG i tenen una durada aproximada de 45 minuts. S'hi pots anar qualsevol d'aquests dies:

–Dijous 20 abril de 10 a 12 h
–Dijous 4 maig  de 15 a 17 h
–Dijous 25 de maig de 10 a 12 i de 15 a 17 h
–Dijous 8 de juny de 10 a 12 i de 15 a 17 h
–Dijous 15 de juny de 10 a 12 i de15 a 17 h
–Dijous 22 de juny de 10 a 12 i de 15 a 17 h

Descripció

Els estudiants de la Universitat de Girona podran reconèixer un 1 ECTS (crèdit de reconeixement acadèmic) per la participació en cada edició dels Cursos d’Estiu de la Xarxa Vives d’universitats, amb independència dels cursos en què s’inscriguin.

PROGRAMA

Es treballaran les tasques model que permetran familiaritzar-se amb el format i la tipologia de preguntes d’un examen d’acreditació de nivell B2 reconegut. Els continguts es desenvoluparan a partir de models de tasques iguals que les dels exàmens oficials en les 4 habilitats lingüístiques.

–Introducció
–Comprensió escrita/reading
–Expressió escrita/writing
–Comprensió oral/listening
–Expressió oral/speaking
–Recomanacions finals

PROFESSORAT, DIRECCIÓ I COORDINACIÓ
Professorat

Professorat que ha col·laborat amb el Servei de Llengües de la Universitat de Girona i que té experiència tant en la docència com en l’avaluació i certificació de llengües a aquest nivell (anglès B2).

Coordinació

Glòria Ferrer Viader. Responsable de llengua anglesa del Servei de Llengües Modernes de la UdG; ha estat coordinadora de l’examen del Certificat de Llengües de les Universitats de Catalunya - CLUC i és elaboradora de l’examen ACLES binivell B1 i B2 que ofereix la UdG i la UPV.

Organitza:

COMPARTEIX AQUEST CURS:    Share to Facebook   Share to Twitter