Identificació

Curs d'Estiu: Preparació de l'Examen d'Anglès CertAcles B2 (SEMIPRESENCIAL-Grup Tardes)

Matricula't

Informació bàsica

Edició: Primera
Hores: 50.00
Idioma: Anglès
Data inici: 03/07/2017
Data finalització: 14/07/2017
Nombre de places: 16
Codi: 16SIX8015

Preu: 190,00€
Horari: De dilluns a divendres de 16 a 19 h
(30 h presencials + 20 h no presencials)

Lloc realització: Facultat de Ciències Econòmiques i Empresarials - Campus Montilivi

– Els estudiants de la Universitat de Girona podran reconèixer 1 ECTS (crèdit de reconeixement acadèmic) per la participació en cada edició dels Cursos d’Estiu de la Xarxa Vives d’universitats, amb independència dels cursos en què s’inscriguin. És a dir, només es podrà reconèixer 1 ECTS per CURS ACADÈMIC independentment del nombre total de Cursos d’Estiu que realitzi en un mateix CURS ACADÈMIC (Exemple: 1 Curs d’Estiu = 1 ECTS;  4 Cursos d’Estiu en el mateix Curs Acadèmic= 1 ECTS, etc.).

– Si ets alumne UdG és imprescindible, per a l'atorgació del crèdit de reconeixement acadèmic, que al finalitzar la teva inscripció omplis el següent formulari (fes clic aquí).

OBJECTIUS

Aquest curs de preparació té com a objectiu proporcionar als assistents les competències i estratègies lingüístiques necessàries per superar les 4 habilitats lingüístiques presents en un examen CertAcles de llengua anglesa de nivell B2. Els exàmens CertAcles segueixen el model d’acreditació de l’Associació de Centres de Llengües de l’Ensenyament Superior (ACLES) i són reconeguts per totes les universitats de l’Estat espanyol i les universitats europees membres de CercleS (European Confederation of Language Centres in Higher Education). Podeu consultar informació sobre els exàmens CertAcles a www.acles.es

A QUI S'ADREÇA

A aquelles persones que tenen un nivell B2 d’anglès i es volen presentar a un examen reconegut per poder certificar i acreditar el nivell de llengua. Es recomana haver fet un curs de nivell B2.

Cal fer una prova de nivell abans de matricular-se al curs. Les proves són presencials, al Servei de Llengües Modernes de la UdG i tenen una durada aproximada de 45 minuts. S'hi pots anar qualsevol d'aquests dies:

–Dijous 20 abril de 10 a 12 h
–Dijous 4 maig  de 15 a 17 h
–Dijous 25 de maig de 10 a 12 h
–Dijous 8 de juny de 10 a 12 i de 15 a 17 h
–Dijous 15 de juny de 10 a 12 i de15 a 17 h
–Dijous 22 de juny de 10 a 12 i de 15 a 17 h

PROGRAMA

Es treballaran les tasques model que permetran familiaritzar-se amb el format i la tipologia de preguntes d’un examen d’acreditació de nivell B2 reconegut. Els continguts es desenvoluparan a partir de models de tasques iguals que les dels exàmens oficials en les 4 habilitats lingüístiques.

–Introducció
–Comprensió escrita/reading
–Expressió escrita/writing
–Comprensió oral/listening
–Expressió oral/speaking
–Recomanacions finals

PROFESSORAT, DIRECCIÓ I COORDINACIÓ
Professorat

Professorat que ha col·laborat amb el Servei de Llengües de la Universitat de Girona i que té experiència tant en la docència com en l’avaluació i certificació de llengües a aquest nivell (anglès B2).

Coordinació

Glòria Ferrer Viader. Responsable de llengua anglesa del Servei de Llengües Modernes de la UdG; ha estat coordinadora de l’examen del Certificat de Llengües de les Universitats de Catalunya - CLUC i és elaboradora de l’examen ACLES binivell B1 i B2 que ofereix la UdG i la UPV.

Organitza:

Matricula't