Identificació

Curs d'Estiu: Tècnica Vocal basada en el Mètode Estill Voice Training (Estill Voice Craft)

Matricula't

Informació bàsica

Edició: Segona
Hores: 15.00
Data inici: 03/07/2017
Data finalització: 04/07/2017
Nombre de places: 25
Codi: 16PPX8010

Preu: 125,00€
Horari: Dilluns i dimarts de 10 a 14 h i de 15.30 a 19 h
Lloc realització: Escola Municipal de Música d'Olot Xavier Montsalvatge

– Els estudiants de la Universitat de Girona podran reconèixer 1 ECTS (crèdit de reconeixement acadèmic) per la participació en cada edició dels Cursos d’Estiu de la Xarxa Vives d’universitats, amb independència dels cursos en què s’inscriguin. És a dir, només es podrà reconèixer 1 ECTS per CURS ACADÈMIC independentment del nombre total de Cursos d’Estiu que realitzi en un mateix CURS ACADÈMIC (Exemple: 1 Curs d’Estiu = 1 ECTS;  4 Cursos d’Estiu en el mateix Curs Acadèmic= 1 ECTS, etc.).

– Si ets alumne UdG és imprescindible, per a l'atorgació del crèdit de reconeixement acadèmic, que al finalitzar la teva inscripció omplis el següent formulari (fes clic aquí).

OBJECTIUS

– Conèixer les característiques i el funcionament del nostre aparell fonador i com condicionen l’emissió de la veu. A partir d’aquest coneixement, donar recursos pràctics aplicables tant a dins com a fora de l’aula.
– Atendre alguns dels dubtes que els assistents al curs puguin tenir a partir de la seva pra?ctica habitual a l’aula.
– Conèixer i practicar l’entrenament vocal que qualsevol professional de la veu, sigui de la disciplina que sigui, necessita per estar més fort vocalment parlant.
– Descobrir com utilitzar tècnicament la pròpia eina vocal per poder desenvolupar qualsevol tasca vocal de manera òptima, segura i saludable.
– Construir una recepta de bona salut vocal.

A QUI S'ADREÇA

A docents, però també està obert a educadors, cantants, estudiants de magisteri, de logopèdia… i a tots els professionals que tinguin la veu com a eina de treball del dia a dia.

– Introducció al mètode Estill, anatomia i fisiologia
– Hàbits de salut vocal
– Conceptes importants: l’esforç i la potència
– Control de plecs falsos (constricció i retracció)
– Inicis i finals
– Cos i cobertura dels plecs vocals
– El Filtre
– Estructures de suport. Implicació corporal

PROFESSORAT, DIRECCIÓ I COORDINACIÓ
Professorat

Olga López Espejo. Certified master teacher en Estill Voice Training System, coach vocal i cantant. Actualment, treballa de professora interna en els cursos oficials d’EVT (Voice Craft) amb Helen Rowson. Preparadora d’exàmens Certificate of Figure Proficiency (CFP) dins del sistema Estill. Imparteix classes de cant i de tècnica EVT al Teatre Kursaal i a l’escola Central de Teatre de Manresa. Assessora vocalment diversos espectacles de teatre musical (Jan & Júlia: Benvinguda nanny!, El meu primer Nadal i Let’s go camping, produccions del Teatre Kursaal de Manresa i Kids&Us) i El somni d’una nit d’estiu i El diari d’una dama de Nova York sota la direcció d’Ivan Campillo i Quim Piqué, i dirigeix sessions de tècnica vocal en corals i formacions gospel (Cor Gospel We Clap de Barcelona ).

En el seu estudi treballa com a entrenadora, rehabilitadora, reeducadora, assessora vocal i professora de cant, i actualment dirigeix un projecte propi, La Veu, l’instrument màgic, amb la intenció de promoure i aplicar el treball de Jo Estill amb nens i adolescents.

* La direcció es reservarà el dret de fer canvis en l'equip docent en cas que alguns dels professors no puguin impartir la seva matèria, garantint el mateix nivell de qualitat i categoria professional.

Coordinació

Marta Fontaniol Passolas. Cap de programes de la Fundació d’Estudis Superiors d’Olot

Organitza:

Matricula't