Identificació

Descomptes i beques

Per a facilitar l’accés a les activitats formatives de la Fundació, tot seguit trobareu una sèrie de condicions avantatjoses per la matrícula d'algunes de les activitats que oferim. Consulteu en aquesta pàgina la possibilitat d’acollir-vos-hi.

DESCOMPTES

Els descomptes que seguidament es detallen s’aplicaran als Màsters propis, Diplomes de Postgrau i Diplomes d’Especialització que ho especifiquin.

A. Descomptes per a particulars

– Alumnes i exalumnes de la FUdGIF, que hagin realitzat algun Màster, Diplomes de Postgrau o Diplomes d'Especialització (no s'inclouen els cursos que formen part de la mateixa estructura modular): 10% de descompte

– Persones amb discapacitats:

1. Per discapacitats igual o superior a 33 %: 5% de descompte

2. Per discapacitats igual o superior a 65%: 10% de descompte

En ambdós casos cal presentar certificat de l'Institut Català d'Assistència i Serveis Socials ICASS, o equivalent.

– Famílies nombroses (cal presentar el carnet acreditatiu): 5% de descompte

– Persones aturades (amb un mínim de 6 mesos a l'atur o que actualment estiguin cobrant la prestació de l'atur. Cal presentar el document acreditatiu): 5% de descompte

A més hi ha programes que ofereixen descomptes específics. Consultar en cada programa.

B. Descomptes per a empreses

– Empreses que matriculin treballadors dins d'un mateix curs (el mateix curs acadèmic)– Empreses que realitzin o hagin realitzat formació a mida amb la FUdGIF: 10% de descompte

o Dos o tres matrícules: 10% de descompte
o A partir de quatre matrícules: 15% de descompte

NOTA:

Per a tots els descomptes, tant per a particulars com per a empreses, s'ha de tenir present:

• Aquests descomptes NO són acumulatius.
• No s'aplicarà cap descompte que no estigui acreditat.
• Els descomptes que s'ofereixen tenen un límit de 300€, excepte els descomptes específics.

BONIFICACIONS FUNDACIÓ TRIPARTITA

Per gestionar aquesta bonificació poseu-vos en contacte amb el Departament de Recursos Humans de la vostra empresa.

fundacion tripartita

BEQUES I AJUTS

GENERALITAT DE CATALUNYA – BEQUES I AJUTS A LA FORMACIÓ. Alguns dels nostres cursos atorguen beques, consulteu dins del curs que us interessa si donen aquesta opció.

També, tot seguit us proporcionem informació d'entitats que ofereixen beques:

GENERALITAT DE CATALUNYA - AGENCIA DE GESTIÓ D'AJUTS UNIVERSITARIS DE RECERCA

MINISTERIO DE ASUNTOS EXTERIORES Y DE COOPERACIÓN. AGENCIA ESPAÑOLA DE COOPERACIÓN INTERNACIONAL – BECAS MAEC-AECID

MINISTERIO DE TRABAJO E IMMIGRACIÓN – BECAS "REINA SOFIA"

FUNDACIÓN CAROLINA

FUNDACIÓ LA CAIXA