Identificació
Si el contenido no está traducido, puede usar la herramienta de traducción automática

NOTÍCIES

Èxit de participació en el Congrés Internacional XXIX Seminari Interuniversitari de Pedagogia Social

Del 14 al 16 de setembre va tenir lloc a l’Auditori de Girona el XXIX Seminari Interuniversitari de Pedagogia Social, impulsat per la Societat Iberoamericana de Pedagogia Social.

250 experts varen analitzar la situació dels joves i varen formular propostes concretes per avançar en la reflexió sobre la joventut, els programes i serveis que s’hi adrecen i el seu paper en les transformacions socials.

El congrés es va estructurar en quatre eixos de treball: els reptes de la pedagogia social davant els canvis socials, l’acció socioeducativa a través de les polítiques públiques de joventut, l’apoderament juvenil en al societat actual i els reptes en la formació i recerca sobre joventut.

Durant els 3 dies que va durar el congrés la Fundació UdG: Innovació i Formació va donar suport com a secretaria tècnica (en la imatge es pot veure tot l'equip organitzador).

tanca

Entrega del premi al millor pla d’empresa de la 31ena edició del Màster en Direcció i Gestió d’Empreses de la UdG

L’auditori del Parc Científic i Tecnològic de la UdG va acollir el 20 de setembre  l’acte d’entrega de títols i del millor Pla d’Empresa  de la 31ena edició del Màster en Direcció i Gestió d'Empreses (UdGMBA) corresponent al curs 2014/2015El programa de formació d’executius que, des de 1990 i de forma ininterrompuda, es duu a terme a la Universitat de Girona, ha esdevingut el més antic, pel que han passat uns 650 professionals que desenvolupen la seva activitat en empreses de les comarques gironines.

El director de l’MBA, el Dr. Xavier Amores, va destacar que en aquestes 31 edicions del MBA hi han passat professionals de la majoria d’empreses més conegudes de les Comarques Gironines, i també molts directius d’empreses familiars, és un màster dirigit al teixit empresarial gironí i que utilitzant la metodologia de casos permet introduir-se en les eines i competències necessàries per a la direcció de l’empresa. També va destacar que cada any el perfil de l’estudiant del màster ha anat canviant amb el pas del temps. Abans, hi havia molts estudiants amb una experiència d’entre 5 i 10 anys, avui no és estrany que molts dels participants tinguin entre 35 i 45 anys, i és que molts professionals són conscients que adquirir noves competències no és només una qüestió dels primers anys de la carrera professional sinó que és una aposta que cal fer any rera any. Així mateix va recordar que a finals d’octubre s’iniciarà la 33ena edició corresponent als anys 2016 i 2017, i que encara és possible matricular-se al nou curs.

En el decurs de l’acte va intervenir amb una conferència Xavier Marcet, expert en innovació i estratègia, president de la Fundació Barcelona Peter Drucker i de Lead to Change sobre el futur del management i les principals tendències en la direcció i gestió de l’empresa.

Premi al millor projecte final del programa

Any rere any, es premia el millor projecte final de màster desenvolupat en el marc de la formació del programa. FREE GLAC, un projecte d’empresa dedicada a la producció i venda al detall de productes sense gluten i lactosa, ha estat el projecte premiat.  FREE GLAC, és el pla de negoci desenvolupat pels alumnes del MBA: Laura Serra, David Testar i Jordi Vencells.

Més informació del programa: www.fundacioudg.org/udgmba

tanca

NEW SEMINAR : “THE TEACHER AS A STORYTELLER”, A CÀRREC DE JAMIE KEDDIE (ADREÇAT A PROFESSORS D’ANGLÈS)

Tindrà lloc el proper dissabte 22 d’octubre a l’Auditori Jaume Casademont del Parc Científic i Tecnològic de la Universitat de Girona.

Programa:

10.00-11.30: workshop

11.30-12.00: coffee break  i un stand de Cambridge University Press

12.00-13.30: workshop

Jamie Keddie és un formador de professors , narrador i el fundador de Lessonstream . Entre les seves publicacions podem trobar " Images" ( OUP , 2009), " Bringing Online Video into the Classroom’" ( OUP , 2014 ) i ' Videotelling ' ( 2016 ).

Les places són limitades. És imprescindible confirmar assistència abans del divendres 14 d'octubre de 2016 a cambridge@udg.edu

Més informació a Seminar: The teacher as a Storyteller

tanca

13 NOVETATS FORMATIVES EN EL PROGRAMA DE MÀSTERS I POSTGRAUS PER AQUEST NOU CURS 2016-2017
Nou requisit de coneixement de tercera llengua als graus de la UdG

El Consell de Govern de la UdG ha aprovat una mesura per incorporar el nivell B2 o superior a tots els graus de la UdG a partir del curs 2016-2017.

D’acord amb la política de tercera llengua adoptada per la UdG l’aplicació d’aquest nou requisit, que afectarà el conjunt dels estudiants que s’incorporin a la UdG a partir del curs 2016-2017, té com a condició fonamental que l’estudiant pugui obtenir l’acreditació del nivell i, si és el cas, formar-se mitjançant cursos de llengua mentre realitza els seus estudis, sense que li suposi un increment de cost.

Per a més informació podeu consultar la notícia a la pàgina web de la UdG

de cursos

Àmbits de coneixement