Identificació
Si el contenido no está traducido, puede usar la herramienta de traducción automática

PROGRAMES DE MÀSTER EN TECNOLOGIA, SEGURETAT I PRIVACITAT

La tecnologia ha proporcionat moltíssimes oportunitats d’avenç a les societats, i actualment les noves tendències vinculades a la tecnologia digital emergeixen ràpidament. En aquest context, les externalitats negatives -per ex, la inseguretat de les dades o la vulneració de drets fonamentals com la privacitat- formen part lamentablement de complexes estructures tecno-socials que cal conèixer i abordar des de l’anàlisi i els àmbits professionals corresponents.

Eticas, en conveni amb la Fundació Universitat de Girona, ofereix dos  màsters: el Màster en Tecnologia i Seguretat i el Màster en Tecnologia i Privacitat.  100% online i no presencials, permeten accedir a la possibilitat de cursar un doctorat.

Aquests programes proporcionen una formació rigorosa en teoria, política i pràctica enfocada a acadèmics i a professionals que volen millorar els seus coneixements de problemàtiques relacionades amb  la tecnologia, la seguretat i la privacitat. Els mòduls que s’hi ofereixen cobreixen temàtiques que van des de les perspectives de les ciències socials pel que fa a la vigilància i aspectes legals de la privacitat i la protecció de dades, fins a formació pràctica per a la creació de polítiques de seguretat i la gestió de la privacitat.

També responen a la necessitat de generar talent flexible i capaç de fer front als constants reptes que ens plantegen la seguretat i la privacitat. Com podem dissenyar polítiques i tecnologies que tinguin en compte la protecció dels valors socials i els drets humans? Si t’interessa aprofundir en l’impacte social de la tecnologia i conèixer com contribuir a un futur més robust i responsable, matricula’t a un d’aquests programes de mestratge online!

Màster en Tecnologia i Privacitat

En l’àmbit de la privacitat, l’emergència d’un marc europeu de protecció de dades i el ràpid creixement de la vigilància i la mineria de dades mitjançant les tecnologies de la informació, comporten que la gestió de la privacitat estigui essent una professió cada vegada més important. CPO/DPO (Chief Privacy Officer/Data Privacy Officer), Privacy Managers i tecnòlegs/es són actualment llocs de feina que es demanden arreu, tant al sector privat com també a les institucions públiques. Les polítiques de privacitat romanen encara per implementar, i hi ha una necessitat creixent d’analistes i professionals en la intersecció de la privacitat i la tecnologia.

+info

Màster en Tecnologia i Seguretat

La tecnologia és un element d’importància creixent en les polítiques i pràctiques que tenen a veure amb la seguretat. Les pràctiques de seguretat contemporànies estan fortament basades en tecnologies com les videocàmeres i eines automàtiques per la mineria i el rastreig de les dades. Hi ha una necessitat creixent per part de les polítiques públiques de seguretat de tenir en compte qüestions relacionades amb l’ús de tecnologia, en particular relatives a com les polítiques poden ser dissenyades d’una manera democràtica, dissenyades tenint en compte els seus impactes socials, i com les polítiques de seguretat poden reflectir una societat en la qual la interacció té lloc cada cop més online i a través del tractament de dades personals.

+info

Els cursos començaran el 20 de febrer de 2017. El període de matriculació restarà obert fins el proper 31 de gener de 2017.

tanca

La Fundació i CIFE Academia (CIFE Academia 2007 S.L.) signen un conveni de col·laboració

El passat 19 de desembre, la Fundació i el Centre Internacional d'Estudis Superiors en Ciències de la Seguretat - CISC Costa Brava varen signar un conveni de col·laboració per a la realització d'activitats de formació continuada.

tanca

La Televisió de Girona va entrevistar el passat 11 de novembre els responsables del Curs de Postgrau en Musicoteràpia

L'entrevista es va realitzar a l'Antoni Aceves i a la Cristina Romero, director i coordinadora del curs (veure vídeo).

Aquesta serà la primera edició del curs i està previst que comenci el proper mes de febrer.

Per a més informació feu clic a Curs de Postgrau en Musicoteràpia.

tanca

Èxit de participació en el Seminari "The Teacher as a Storyteller" presentat per Jamie Keddie

Organitzat per la Fundació UdG: Innovació i Formació (centre ES448), va tenir lloc el passat dissabte 22 d’octubre a l'auditori Jaume Casademont del Parc Científic i Tecnològic de la UdG.

El seminari va consistir en una xerrada pràctica en la qual Jamie Keddie va voler compartir un seguit d’activitats de contacontes dirigides pels mestres i els dispositius que han de ser adequats per a tots els professors de l'idioma o estudiants.

tanca

Nou requisit de coneixement de tercera llengua als graus de la UdG

El Consell de Govern de la UdG ha aprovat una mesura per incorporar el nivell B2 o superior a tots els graus de la UdG a partir del curs 2016-2017.

D’acord amb la política de tercera llengua adoptada per la UdG l’aplicació d’aquest nou requisit, que afectarà el conjunt dels estudiants que s’incorporin a la UdG a partir del curs 2016-2017, té com a condició fonamental que l’estudiant pugui obtenir l’acreditació del nivell i, si és el cas, formar-se mitjançant cursos de llengua mentre realitza els seus estudis, sense que li suposi un increment de cost.

Per a més informació podeu consultar la notícia a la pàgina web de la UdG

de cursos

Àmbits de coneixement