Identificació
Si el contenido no está traducido, puede usar la herramienta de traducción automática

NOTÍCIES

Preinscripcions obertes! Màster Universitari en Sostenibilitat i Gestió de l’Edificació en el Sector Turístic

Ja estan obertes les preinscripcions al Màster Universitari en Sostenibilitat i Gestió de l’Edificació en el Sector Turístic.

Podeu consultar tota la informació a la plana web del Màster.

tanca

III IBERIAN SYMPOSIUM ON GEOMETRIC MORPHOMETRICS (JUNE, 2017)

The III Iberian Symposium on Geometric Morphometrics is going to take place at the Universitat de Girona in Girona (Catalonia, Spain) on the 9th-10th of June, 2017.

The main objective of this meeting is to provide a platform to promote the dissemination and exchange of knowledge among researchers and scholars interested in the application of geometric morphometrics in their analyses. This conference is aimed at all those professors, researchers, professionals and students in any field of science interested in the application of geometric morphometric within their scientific studies.

This congress is expected to be a meeting point for the GM community of the Iberian Peninsula for discussing all the applications, doubts and aspects of this fascinating method. We hope that many people come to present their research and to grow our network.

Download the second call and the poster advertising.

Professors Paul O'Higgins and Chris Klingenberg are going to be the keynote speakers. The registration is open until March.

For more information, see the web page www.3isgmgirona.cat.

PROGRAMES DE MÀSTER EN TECNOLOGIA, SEGURETAT I PRIVACITAT

La tecnologia ha proporcionat moltíssimes oportunitats d’avenç a les societats, i actualment les noves tendències vinculades a la tecnologia digital emergeixen ràpidament. En aquest context, les externalitats negatives -per ex, la inseguretat de les dades o la vulneració de drets fonamentals com la privacitat- formen part lamentablement de complexes estructures tecno-socials que cal conèixer i abordar des de l’anàlisi i els àmbits professionals corresponents.

Eticas, en conveni amb la Fundació UdG: Innovació i Formació, ofereix dos  màsters: el Màster en Tecnologia i Seguretat i el Màster en Tecnologia i Privacitat.

Aquests programes proporcionen una formació rigorosa en teoria, política i pràctica enfocada a acadèmics i a professionals que volen millorar els seus coneixements de problemàtiques relacionades amb  la tecnologia, la seguretat i la privacitat. Els mòduls que s’hi ofereixen cobreixen temàtiques que van des de les perspectives de les ciències socials pel que fa a la vigilància i aspectes legals de la privacitat i la protecció de dades, fins a formació pràctica per a la creació de polítiques de seguretat i la gestió de la privacitat.

També responen a la necessitat de generar talent flexible i capaç de fer front als constants reptes que ens plantegen la seguretat i la privacitat. Com podem dissenyar polítiques i tecnologies que tinguin en compte la protecció dels valors socials i els drets humans? Si t’interessa aprofundir en l’impacte social de la tecnologia i conèixer com contribuir a un futur més robust i responsable, matricula’t a un d’aquests programes de màster online!

Màster en Tecnologia i Privacitat

En l’àmbit de la privacitat, l’emergència d’un marc europeu de protecció de dades i el ràpid creixement de la vigilància i la mineria de dades mitjançant les tecnologies de la informació, comporten que la gestió de la privacitat estigui essent una professió cada vegada més important. CPO/DPO (Chief Privacy Officer/Data Privacy Officer), Privacy Managers i tecnòlegs/es són actualment llocs de feina que es demanden arreu, tant al sector privat com també a les institucions públiques. Les polítiques de privacitat romanen encara per implementar, i hi ha una necessitat creixent d’analistes i professionals en la intersecció de la privacitat i la tecnologia.

+info

Màster en Tecnologia i Seguretat

La tecnologia és un element d’importància creixent en les polítiques i pràctiques que tenen a veure amb la seguretat. Les pràctiques de seguretat contemporànies estan fortament basades en tecnologies com les videocàmeres i eines automàtiques per la mineria i el rastreig de les dades. Hi ha una necessitat creixent per part de les polítiques públiques de seguretat de tenir en compte qüestions relacionades amb l’ús de tecnologia, en particular relatives a com les polítiques poden ser dissenyades d’una manera democràtica, dissenyades tenint en compte els seus impactes socials, i com les polítiques de seguretat poden reflectir una societat en la qual la interacció té lloc cada cop més online i a través del tractament de dades personals.

+info

Els cursos començaran el 20 de febrer de 2017. El període de matriculació restarà obert fins el proper 31 de gener de 2017.

tanca

La Fundació i CIFE Academia (CIFE Academia 2007 S.L.) signen un conveni de col·laboració

El passat 19 de desembre, la Fundació i el Centre Internacional d'Estudis Superiors en Ciències de la Seguretat - CISC Costa Brava varen signar un conveni de col·laboració per a la realització d'activitats de formació continuada.

tanca

Nou requisit de coneixement de tercera llengua als graus de la UdG

El Consell de Govern de la UdG ha aprovat una mesura per incorporar el nivell B2 o superior a tots els graus de la UdG a partir del curs 2016-2017.

D’acord amb la política de tercera llengua adoptada per la UdG l’aplicació d’aquest nou requisit, que afectarà el conjunt dels estudiants que s’incorporin a la UdG a partir del curs 2016-2017, té com a condició fonamental que l’estudiant pugui obtenir l’acreditació del nivell i, si és el cas, formar-se mitjançant cursos de llengua mentre realitza els seus estudis, sense que li suposi un increment de cost.

Per a més informació podeu consultar la notícia a la pàgina web de la UdG

de cursos

Àmbits de coneixement