Organització i Direcció d'una Campanya Electoral

Data darrera sessió presencial: 18/06/2018
Data de finalització: 18/06/2018

dilluns de 18 a 20 h i dos dissabtes de 10 a 13.30 h

Lloc de realització: Parc Científic i Tecnològic de la UdG. Edifici Giroemprèn (Girona)

Adquirir els coneixements necessaris per encarar una campanya electoral de manera professional.

– Candidats
– Responsables electorals
– Regidors
– Responsables de grups municipals
– Caps de gabinet i comunicació
– Estudiants de Ciències Polítiques i Comunicació

Curs d'especialització en planificació i organització d'una campanya electoral de cara a les properes eleccions municipals. És un curs pioner que, en la seva quarta edició, proporciona les eines necessàries per a qualsevol càrrec electe, candidat o responsable electoral que hagi de preparar una campanya electoral, i pugui fer-ho amb èxit.

Donar les eines i els recursos per poder organitzar, gestionar i dirigir una campanya electoral d'àmbit municipal. Al llarg del curs es tractaran els diferents aspectes que intervenen en una campanya electoral i es proporcionaran les pautes per encarar els moments més importants de la campanya.