Màster

Dramatúrgia del Sentir i Poètica de la Coincidència Significativa (2n curs)

Máster en Dramaturgia
Tipologia: Màster
Crèdits: 60 ECTS
Data d'inici: 13/01/2018
Data de finalització: 18/06/2018
Data darrera sessió presencial: 18/06/2018

9 caps de setmana de 20 hores.
Divendres de 17 a 21 h. Dissabte i diumenge d'11 a 20 h.

Lloc de realització: El Polvorí (Teatro de los Sentidos, Barcelona)

A qui s' adreça

A les persones que hagin realitzat el primer curs del Màster en Dramatúrgia del Sentir i Poètica de la Coincidència Significativa (Diploma de Postgrau en Llenguatge Sensorial i Poètica del Joc).

Cal haver realitzat el primer curs del Màster en Dramatúrgia del Sentir i Poètica de la Coincidència Significativa (Diploma de Postgrau en Llenguatge Sensorial i Poètica del Joc).

Enrique Vargas, juntament amb la seva companyia Teatro de los Sentidos, ha desenvolupat durant més de vint anys un procés d’aprenentatge, investigació i creació al voltant del joc, la memòria del cos, el llenguatge sensorial i la poètica de l’experiència.

Aquesta recerca respon a la necessitat de recuperar el cos com a font de coneixement, memòria i expressió i, alhora, de trobar noves formes per treballar allò que no es diu. Entenem aquest llenguatge com experiència, com una forma de coneixement que permet crear condicions per construir i compartir processos de transformació social. Ens proposem compartir aquests coneixements amb persones de diverses disciplines que vulguin nodrir i enriquir el seu àmbit de treball, tot potenciant els seus recursos per a la comprensió, la creació i la intervenció.

Presentem tot seguit les bases d’un programa de formació que ja s’ha realitzat amb èxit durant set edicions en format de diploma de postgrau i que ara arriba a la tercera com a màster per cobrir la demanda i les necessitats dels alumnes que han sol·licitat ampliar els seus coneixements i obtenir un seguiment docent.

El màster és una resposta a la sol·licitud d’un gran nombre d’alumnes que han cursat el Diploma de Postgrau en Llenguatge Sensorial i Poètica del Joc amb nosaltres en alguna de les seves set darreres edicions. Aquests alumnes ens han comunicat el seu desig d’aprofundir en el nostre llenguatge i procés d’investigació per tal de fer-ne una aplicació més enriquidora i innovadora a les seves pràctiques i reptes professionals.

Caixa d’Eines de Teatro de los Sentidos imparteix des del 2005 diferents propostes formatives tant en l’àmbit local —majoritàriament a la seva seu, el Polvorí de Montjuïc de Barcelona—, com nacional i internacional amb diferents projectes en universitats, teatres, centres de formació i institucions d’arreu. Creiem que aquests talleristes són un públic potencial per una proposta formativa més potent com pot ser un màster.

A més a més, la nostra experiència i versatilitat en l’àmbit educatiu ens assegura la capacitat per desenvolupar el contingut pedagògic necessari per a la realització del màster.

Oferir coneixements pràctics i teòrics per a la formació de professionals interessats en la memòria del cos, l’escolta i la sincronicitat, i fer possibles d’aquesta manera les ressonàncies individuals i col·lectives en diferents camps d’intervenció.

• Caixa d'Eines del Teatro de los Sentidos

Educació en el Sentir i Llenguatge Sensorial

Edició: 1a Edició | Lloc: El Polvorí, seu del Teatro de los Sentidos, Camí del Polvorí, s/n (Barcelona) | Idioma: Català, Espanyol | Data inici: 29/09/2017
Máster