Identificació
Si el contenido no está traducido, puede usar la herramienta de traducción automática

PROJECTE AVANÇA

siterips.info

El Projecte Avança es desenvolupa des de la Fundació UdG: Innovació i Formació juntament amb l’entitat AIFO (entitat de prestigi en orientació acadèmica i laboral) amb l’objectiu de dur a terme una iniciativa de la Unió Europea que pretén construir Noves Oportunitats pels Joves d’entre 18 i 30 anys que han abandonat els estudis superiors, siguin universitaris o de cicles formatius de grau superior o bé que hagin acabat els estudis universitaris i que no es troben ni treballant ni estudiant en aquest moment.

“ Aquest projecte està subvencionat pel Servei Públic d’Ocupació de Catalunya i el Fons Social Europeu en el marc de la Iniciativa d’Ocupació Juvenil, d’acord amb els Programes Integrals de Garantia Juvenil”, regulat per l’ordre EMO/319/2015”.

En què consisteix?

El Projecte Avança es desenvolupa en tres etapes diferenciades:

1a etapa: acollida, orientació i disseny del full de ruta de l’itinerari personal

Les persones que vulguin participar en aquest projecte, en un primer moment, seran acollides, se’ls informarà dels objectius a assolir i de les fases del projecte, així com del compromís que hauran d’adquirir.
Seguidament se seguiran sessions d’avaluació individualitzada, d’orientació i d’informació i coneixement de l’entorn productiu (estades informatives en empreses de la zona per tal que els participants coneguin tots els perfils professionals). A partir d’aquest moment es dissenyarà el full de ruta que haurà de seguir cada participant.

2a etapa: execució del full de ruta personal

Les accions del full de ruta s’ajustaran a les necessitats de cada participant.

Durant aquesta etapa es duran a terme diferents actuacions:
– formació professionalitzadora
– suport pedagògic-educatiu
– desenvolupament personal
– enfortiment del paper social del participant

3a etapa: inserció laboral o retorn al sistema educatiu

En aquesta darrera etapa, els participants hauran hagut d’assolir els objectius marcats en el full de ruta.

Un cop s’hagin inserit laboralment o hagin retornat al sistema educatiu se’ls continuarà acompanyant i recolzant,  fins que assoleixin una major autonomia .

Inscripcions

Les persones interessades cal que es posin  en contacte amb nosaltres a través del correu electrònic  Esta dirección electrónica esta protegida contra spam bots. Necesita activar JavaScript para visualizarla o bé a través del telèfon 972 210 299.

de cursos

Àmbits de coneixement