Identificació

Finançament

FINANÇAMENT DE LA MATRÍCULA

Els estudiants matriculats a les activitats del curs acadèmic 2017-2018 poden finançar el pagament de la matrícula en 10 quotes.

La Fundació ha establert convenis amb condicions preferents pels seus alumnes amb les següents entitats:

Informació en català

Información en español

FINANÇAMENT AGÈNCIA DE GESTIÓ D'AJUTS UNIVERSITARIS I DE RECERCA (AGAUR)

Amb l'objectiu de facilitar l'accés als estudis de postgrau, l’Agència de Gestió d'Ajuts Universitaris i de Recerca (AGAUR) impulsa aquest programa de préstecs.

Per a més informació feu clic en el logotip.

agaur

BONIFICACIONS FUNDACIÓN TRIPARTITA

Per gestionar aquesta bonificació poseu-vos en contacte amb el Departament de Recursos Humans de la vostra empresa.

de cursos

Àmbits de coneixement