Identificació

NOTÍCIES

CONCERT OBERT AL PÚBLIC DELS ALUMNES DEL CURS D’ESTIU: GOSPEL2U-TALLER DE GOSPEL A CÀRREC D’EN MOISÈS SALA

L’acte tindrà lloc el proper divendres 7 de juliol a les 17.45 h a l’auditori Josep Viader de la Casa de Cultura de Girona.

Els talleristes oferiran un petit concert amb el recull de cançons treballades al curs.

La imatge correspon a la darrera edició del curs.

tanca

AJUTS DRAC A LA MOBILITAT PER ALS CURSOS “LA UNIVERSITAT A L’ESTIU 2017”

Són ajuts (despeses de desplaçament, allotjament i matrícula) que s’atorguen per a assistir a algun dels cursos o activitats que es troben a la Guia de cursos d’estiu de la Xarxa Vives d’Universitats.

Estan adreçats a estudiants de les universitats de la Xarxa Vives que estiguin cursant estudis de grau, diplomatura, llicenciatura, enginyeria o arquitectura que tinguin més de 45 crèdits aprovats i estudiants de màsters oficials universitaris i doctorat.

La convocatòria per a sol·licitar aquests ajuts va des del 2 de maig fins a l’1 de juny de 2017.

Per a més informació accediu a Ajuts DRAC a la mobilitat a la regió vives

tanca

LA UNIVERSITAT A L'ESTIU 2017 (CURSOS OBERTS A TOTHOM) > MATRÍCULA OBERTA A PARTIR DEL 2 DE MAIG

Consulteu la programació fent clic a: LA UNIVERSITAT A L'ESTIU 2017

tanca

Preinscripcions obertes! Màster Universitari en Sostenibilitat i Gestió de l’Edificació en el Sector Turístic

Ja estan obertes les preinscripcions al Màster Universitari en Sostenibilitat i Gestió de l’Edificació en el Sector Turístic.

Podeu consultar tota la informació a la plana web del Màster.

tanca

III IBERIAN SYMPOSIUM ON GEOMETRIC MORPHOMETRICS (JUNE, 2017)

The III Iberian Symposium on Geometric Morphometrics is going to take place at the Universitat de Girona in Girona (Catalonia, Spain) on the 9th-10th of June, 2017.

The main objective of this meeting is to provide a platform to promote the dissemination and exchange of knowledge among researchers and scholars interested in the application of geometric morphometrics in their analyses. This conference is aimed at all those professors, researchers, professionals and students in any field of science interested in the application of geometric morphometric within their scientific studies.

This congress is expected to be a meeting point for the GM community of the Iberian Peninsula for discussing all the applications, doubts and aspects of this fascinating method. We hope that many people come to present their research and to grow our network.

Download the second call and the poster advertising.

Professors Paul O'Higgins and Chris Klingenberg are going to be the keynote speakers. The registration is open until March.

For more information, see the web page www.3isgmgirona.cat.

de cursos

Àmbits de coneixement