Identificació

Codi: 13PFX0509

Preu: 3950€
Horari: De dilluns a dijous de 19 a 22 h
Lloc realització: Escola Universitària de Turisme Formatic Barna-Pg. de Gràcia, 66 (Barcelona)
PRESENTACIÓ

El contingut i desenvolupament d’aquest màster s’ajusta en tot moment a les exigències i demandes professionals que els titulats necessiten sobretot en l’exercici professional, bé dirigit a la direcció i gestió d’entitats, institucions i instal·lacions esportives, públiques o privades, bé al disseny, gestió i desenvolupament d’esdeveniments esportius i d’oci.

Cada vegada hi ha més demanda d’activitats esportives i d’oci en la nostra societat, i per tal de poder oferir un servei i instal·lacions de qualitat és imprescindible la presència de professionals que no només hagin obtingut una capacitació en els seus estudis de grau, sinó que hagin completat la seva formació amb uns estudis especialitzats com els d’aquest màster.

OBJECTIUS

El programa està dissenyat per procurar als estudiants totes les eines necessàries per poder fer front a les responsabilitats derivades de la direcció i gestió d’empreses esportives i d’oci:

1. Àrea de dret i estructures esportives i d’oci.
Coneixement de la legislació esportiva en l’àmbit internacional, europeu, estatal i autonòmic, així com les estructures reguladores d’aquestes activitats.

2. Àrea de comunicació i relacions públiques.
Conèixer els conceptes teòrics bàsics sobre els quals es fonamenta l’exercici professional de la comunicació i les relacions públiques.

3. Àrea de màrqueting esportiu.
Conèixer les principals estratègies que s’utilitzen per promocionar les entitats o activitats esportives i d’oci, així com la importància de la gestió de la marca.

4. Àrea de direcció i organització d’empreses.
Conèixer els fonaments de la direcció i gestió d’entitats esportives i d’oci, així com la seva estructura, les seves funcions i les competències.

5. Àrea d’economia i finances.
Conèixer les característiques i el funcionament dels indicadors econòmics per ajudar a la presa de decisions en les entitats i activitats esportives i d’oci.

6. Àrea d’instal·lacions i equipaments esportius i d’oci.
Conèixer els sistemes de qualitat que garanteixen la sostenibilitat de la gestió de les instal·lacions i les activitats esportives i d’oci.

7. Àrea de societat de l’oci i l’esport.
Conèixer la importància de l’esport i l’oci en el context de la societat actual.

8. Àrea de patrocini d’activitats esportives i d’oci.
Coneixement del servei dels patrocinadors en l’àmbit esportiu així com la regulació de la seva relació amb entitats esportives i d’oci. Així mateix, els alumnes que segueixen el programa obtenen una millor tècnica de coneixement, una capacitat directiva així com un alt enriquiment tant personal com professional en el desenvolupament de la seva activitat diària.

A QUI S'ADREÇA

A professionals dels sectors de l’esport i l’oci i també a titulats universitaris que hagin finalitzat els seus estudis i vulguin aprofundir en la direcció i gestió d’activitats i instal·lacions esportives i d’oci així com enriquir els seus coneixements culturals, personals i professionals en el desenvolupament de la seva activitat diària.

Prepara l’alumne dotant-lo de les eines i els coneixements necessaris per a la presa de decisions en l’àrea d’empreses esportives i d’oci.

REQUISITS D'ADMISSIÓ

– Graduats en Administració i Direcció d’empreses
– Diplomatura en Ciències Empresarials
– Diplomats en Turisme
– Graduats en Turisme
– Doctors i llicenciats

Altres requisits d’admissió.
1. Professionals amb experiència acreditada en el sector
2. Titulacions en sistemes educatius estrangers

Nota: qui no disposi de títol universitari previ, tindrà dret a rebre, amb les mateixes condicions, un certificat d'assistència lliurat per la Fundació UdG: Innovació i Formació.

1. Dret i estructures esportives i d’oci
– Organització jurídica de l’esport
– Legislació nacional i internacional de l’esport
– Dret laboral
– Drets d’imatge

2. Comunicació i relacions públiques
– Mitjans de comunicació
– Agències de publicitat
– Comunicació corporativa
– El protocol en els esdeveniments esportius i d’oci
– Estratègies de comunicació i relacions públiques

3. Màrqueting esportiu
– Màrqueting estratègic i operatiu
– Gestió de marca i identitat
– Pla de comunicació i màrqueting
– Investigació de mercats
– Xarxes socials

4. Direcció i organització d’empreses
– Direcció i gestió d’entitats esportives i d’oci
– Anàlisi de l’entorn i la competència
– Models de gestió empresarial
– Gestió de les relacions interpersonals i treball en equip
– Habilitats directives

5. Economia i finances
– Fonts de finançament
– Planificació i control
– Direcció financera
– Pla de negoci
– Indicadors econòmics i de gestió
– Avaluació econòmica i financera de projectes esportius i d’oci

6. Instal·lacions i equipaments esportius i d’oci
– Explotació i gestió d’instal·lacions i equipaments
– El procés d’organització de projectes d’activitats esportives i d’oci segons l’espai

7. Societat de l’oci i l’esport
– Esport i entorn social actual
– Estructura de l’esport i l’oci
– Mediatització de l’esport i l’oci
– L’esport i l’oci com a eines d’integració social

8. Patrocini d’activitats esportives i d’oci
– Patrocini
– Programes de fidelització
– El valor afegit del patrocini

PROFESSORAT, DIRECCIÓ I COORDINACIÓ
Professorat
Pendent de confirmació. Podreu trobar el llistat de professorat, en aquest mateix apartat, properament.

Direcció

– Josep Boyra Amposta. Llicenciat en Geografia i Història. Menció de doctor europeu. Doctor cum laude ‘Turisme i Medi Ambient’.

Coordinació

– Mario Eduardo Firmenich. Llicenciat en Economia. Doctorat en Economia Aplicada.

COMPARTEIX AQUEST CURS:    Share to Facebook   Share to Twitter

de cursos