Identificació

Sol·licitud factura matrícula

Per a sol·licitar factura serà necessari emplenar la sol·licitud de factura.
Si és la primera vegada que sol·liciteu factura o bé hi ha alguna modificació en les vostres dades des de la última vegada, també haureu d'emplenar el Full per al fitxer de tercers. Aquest full està disponible tant amb format per a persones físiques com per a persones jurídiques.
Aquesta documentació l'heu de fer arribar a la FUdGIF per mitjà de:
- correu electrònic:  Aquesta adreça electrònica s'està protegint contra robots de correu brossa. Necessiteu que el JavaScript estigui habilitat per a mostrar-la
- personalment a la nostra secretaria
- per correu postal al Parc Científic i Tecnològic de la UdG (Centre d’Empreses - Giroemprèn, Pic de Peguera, 11, 17003 Girona)

La factura compromet a la FUdGIF a fer la declaració corresponent als organismes de l'Estat (Model 347)

Per tal de poder emetre la factura serà necessari que l'alumne tingui la matrícula acceptada i pagada, en cas de no ser així, es podrà sol·licitar una factura proforma per correu electrònic  Aquesta adreça electrònica s'està protegint contra robots de correu brossa. Necessiteu que el JavaScript estigui habilitat per a mostrar-la , personalment a la nostra secretaria o bé per correu postal al Parc Científic i Tecnològic de la UdG (Centre d’Empreses - Giroemprèn, Pic de Peguera, 11, 17003 Girona).

Les factures que emet la Fundació Universitat de Girona: Innovació i Formació contenen les següents dades:
- Dades fiscals de la Fundació
- Dades fiscals del client
- Import de la matrícula pagada
- Data d'emissió
- D'ata d'inici i finalització del curs
- Nom complert i codi del curs
- Hores totals del curs
- Dades de l'alumne matriculat
- Centre docent de l'activitat

En cas de necessitar alguna dada més en la factura, ens ho haurà d'especificar juntament amb l'enviament de la sol·licitud de factura.

Seguint la normativa de l'impost sobre el valor afegit, les factures sobre serveis d'ensenyament estan exemptes de l'impost sobre el valor afegit (art. 20 LIVA).

de cursos

Àmbits de coneixement