Curs d'estiu

25 hores

De dilluns a divendres de 9 a 14 h

Lloc de realització: Parc Científic i Tecnològic de la UdG

– Disposar dels coneixements, les habilitats i les actituds necessàries per ajudar les persones en dol.
– Realitzar un treball personal sobre les pròpies pèrdues.
– Viure la mort i el dol des d'una perspectiva més natural i adaptativa.

Els estudiants de la Universitat de Girona podran reconèixer 1 ECTS (crèdit de reconeixement acadèmic) per la participació en cada edició dels Cursos d'Estiu de la Xarxa Vives d'universitats, amb independència dels cursos en què s'inscriguin. És a dir, només es podrà reconèixer 1 ECTS per CURS ACADÈMIC.

A totes aquelles persones interessades en saber com acompanyar en aquests processos de final de vida i dol.

Avui dia l'acompanyament en processos de pèrdua i dol és una demanda emergent per part de les persones que viuen aquesta experiència i es troben desproveïdes dels recursos i espais necessaris per poder adaptar-se de manera favorable a la nova situació.

– Formar els participants en diferents aspectes de la relació d'ajuda i recolzament a persones que afronten la mort o una pèrdua.
– Proveir els participants de les eines necessàries per identificar i atendre les necessitats de les persones en dol.

– Acompanyament al dol en centres sanitaris, educatius o socials.
– Acompanyament als familiar en el context funerari.

VIDA Escola d'Intel·ligència Emocional (VEIE)

Introducció Teòrica-Clínica a la Psicologia Dinàmica

Edició: 1a Edició | Lloc: Centre Koments (Fundació Eulàlia Torras de Beà). Carrer Rosselló, 77 de Barcelona (08029) | Idioma: Català |Data inici: 26/10/2018
Diploma de postgrau