Curs d'estiu

Alta Capacitat Intel·lectual (ACI) al Segle XXI: de l’Alt Potencial a l'Eminència

Altes Capacitats - FANJAC
Tipologia: Curs d'estiu
Data d'inici: 15/07/2019
Data de finalització: 19/07/2019

De dilluns a divendres, de 9 a 14 h
Dijous de 16 a 18 h (treball en el projecte)

Lloc de realització: Escola Politècnica Superior - Campus de Montilivi

• Formació per poder conèixer les altes capacitats des del punt de vista de les bases neurològiques i amb els instruments de mesura psicològics. Com aplicar estratègies d’intervenció educativa.
  • Els coneixements adquirits en aquest curs podran ser aplicats en el marc de la sisena edició del projecte extracurricular organitzat per FANJAC en què participen uns cent seixanta nois i noies amb altes capacitats des de primer de primària fins a batxillerat.

Els estudiants de la Universitat de Girona podran reconèixer 1 ECTS (crèdit de reconeixement acadèmic) per la participació en cada edició dels Cursos d'Estiu de la Xarxa Vives d'universitats, amb independència dels cursos en què s'inscriguin. És a dir, només es podrà reconèixer 1 ECTS per CURS ACADÈMIC.

A docents, psicòlegs, pedagogs, alumnes de Magisteri i Psicologia i professionals de l’educació i la psicologia que vulguin conèixer la situació actual de les altes capacitats i donar als alumnes amb altes capacitats eines d’actuació a l’entorn educatiu.

Ser un professional o estudiant universitari de l’àmbit de l’educació i la psicologia interessat en la formació en altes capacitats per a la seva aplicació en el dia a dia.

Ajudar a conèixer la situació actual de les altes capacitats i proporcionar eines d’actuació a l’entorn educatiu.

• Clarificar científicament conceptes sobre les ACI des del neuroconstructivisme, adients al segle XXI.
  • Conèixer les variables neurofisiològiques i moduladores de l’expressió de l’alt potencial: el model de desenvolupament.
  • Orientar coherentment la mesura psicològica de l’alta capacitat intel·lectual.
  • Resposta educativa: ajustament i eficàcia.

Fundació d'Ajuda a Nens i Joves amb Altes Capacitats
    Grup de Recerca de Comunicacions i Sistemes Distribuïts (BCDS) de la UdG

Aprenentatge Basat en Jocs i Gamificació a Educació Primària

Edició: 1a Edició | Lloc: Parc Científic i Tecnològic de la UdG. Edifici Giroemprèn (Girona) | Idioma: Català |Data inici: 01/07/2019

Iniciació al Teatre

Edició: 1a Edició | Lloc: | Idioma: Català |Data inici: 17/07/2019
Curso de verano

Oficial AMI de Asistentes Montessori (6-12 años)

Edició: 1ª Edición | Lloc: Aulas Montessori Palau (Camí Vell de Fornells, 33. Girona). | Idioma: Español |Data inici: 08/07/2019
Etiquetes: Mestres

100 €
Persones que NO hagin realitzat el (Projecte Extracurricular 2019) i siguin acceptats per la FANJAC.
Veure descomptes