Curs d'estiu

Data de finalització: 01/07/2020
1 ECTS / 9 hores de videoconferència

29, 30 de juny i 1 de juliol de 16 a 19 h

Lloc de realització: On line, per videoconferència en temps real amb la plataforma ZOOM.

–Millorar la qualitat de la nostra vida.
–Desenvolupar aquelles habilitats i capacitats que ens permeten ser més creatius i sentir-nos millor, i utilitzar-les per aportar valor als nostres projectes i a la nostra vida.

Els estudiants de la Universitat de Girona podran reconèixer 1 ECTS (crèdit de reconeixement acadèmic) per la participació en cada edició dels Cursos d'Estiu de la Xarxa Vives d'universitats, amb independència dels cursos en què s'inscriguin. És a dir, només es podrà reconèixer 1 ECTS per CURS ACADÈMIC.

–A persones que vulguin millorar la seva vida, que vulguin desenvolupar la seva creativitat per esdevenir més creatives.
–A emprenedors i empresaris que vulguin aportar valor als seus projectes professionals i a les seves organitzacions.

–Obert a tothom que tingui ganes d'aprendre.
–Cal disposar d'ordinador amb connexió a internet.

En el context actual, on la intel·ligència artificial, les exigències del mercat laboral, la irrupció sense control dels dispositius mòbils, l'augment de malalties i patologies com ara l'estrès, l’ansietat o la depressió són els reflex d'un estil de vida basat en la quantitat i no la qualitat, cal un replantejament si volem gaudir de la nostra vida. Una manera de gaudir que tindrà repercussions molt positives en el nostre àmbit laboral, ja que millorarà la nostra creativitat, estarem més concentrats, serem més productius amb menys esforç i, en general, ens sentirem millor.
En aquest curs es mostraran les claus per aportar valor a la nostra vida i en tots els àmbits en què ens movem. Ho farem a través de la metodologia THE KONE, creada per Jordi Reixach i Edgar Tarrés, en què es potenciarà el benestar i la creativitat de cada persona per enfocar-la cap a una vida feliç: desenvolupar les habilitats i les capacitats creatives, tècniques de meditació i benestar, i entendre els conceptes per omplir la nostra vida de tot allò que ens acosti als nostres objectius.

–Potenciar la creativitat innata i posar-la al servei dels nostres objectius i projectes.
–Aprendre habilitats i eines per desenvolupar el nostre benestar i millorar la qualitat de la nostra vida.
–Aprendre diferents tècniques de meditació que ens siguin útils per a l’autoconeixement i potenciïn la creativitat, el benestar i la consciència.

El benestar i la creativitat són unes eines que tenen gran incidència a l’hora de ser més eficients, estar més concentrats, evitar distraccions, prendre millors decisions, oferir respostes i solucions diferents i singulars, pensar de forma disruptiva i oberta, sentir-nos millor, trobar sentit a allò que fem i que som, i que són molt útils per trobar les nostres fortaleses i els dons personals. Aspectes, tots ells, que tenen molt valor dins l'àmbit professional.

Máster

Cirugía Oculoplástica, de Órbita y Vías Lagrimales

Edició: 3ª Edición | Lloc: Hospital Universitario de Girona Doctor Josep Trueta | Idioma: Catalan, español e inglés |Data inici: 15/09/2018
Preu: 2.100 €